به گزارش روابط عمومی مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله؛ جمعه 25 اسفند 96 اردوی یک روزه زیارتی سیاحتی ره آموزان مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله شعبه قم به مقصد تهران برگزار گردید.

دراین اردوی یک روزه ره آموزان از مجموعه فرهنگی سعد آباد دیدن و با حضور در تالار آثار هنری استاد فرشچیان ضمن بازدید از آثار این هنرمند متعهد، توضیحات کارشناس مربوطه را با دقت رصد و نکته برداری نمودند.
سپس ره آموزان در کاخ ملت حضور و از اقامتگاه تابستانی شاه مخلوع که شامل 2 طبقه -سالن و تالار اقامتگاه رضا خان(پهلو ی اول) واقع در مرتفع ترین نقطع سعد آباد دیدن و با مربیان خود به گفتگو پرداختند. بعد از بازدید از مجموعه سعد آباد ره آموزان به همراه مربیان خود در حسینه جماران ومنزل حضرت امام خمینی(ره) حضور و ضمن بهره مندی از فضای معنوی با نوه ی حضرت امام خمینی (ره) حضرت حجه الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی دیدار وبرای چند دقیقه ای سخنان ایشان را که با موضوع سفارش امام به درس خواندن-تهذیب و ورزش بود را استماع نموده و نماز جماعت ظهر و عصر را در جماران اقامه و بعد از آن از مجوعه نگارخانه یادگار امام بازدید نمودند. سپس ره آموزان در فضای پارک ناهار را میل و راهی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(علیه السلام) شده و ضمن سرودن،سرود با موضوع توسل به امام زمان علیه السلام در صحن حرم بصورت گروهی به اتفاق مربیان خود به زیارت مشرف شدند.