به گزارش روابط عمومی مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله؛اردوی زیارتی قم و جمکران با شعار به سوی بهشت (من زارها عارفا بحقها فله الجنه)با حضور متربیان کلاس ششم و هفتم  شعبه اصفهان (گروه های یاسین و کوثر) برگزار گردید.

اهداف تربیتی این اردو بدین شرح بود:

استقلال (≠ وابستگی)

اراده (≠ تنبلی، سستی)

احساس تعلق به جمع

شادمانی (≠ غم)

نشاط (≠ کسالت)

نظم (≠ بی‌برنامگی)

امید

تقوا

امام‌شناسی

حبّ اهل‌بیت(علیهم السلام)

انتظار و مهدویت

تحرک‌و پویایی(مقابل‌تنبلی)  

این اردو در روز چهارشنبه 24 اسفند 96 ساعت 15 از درب حرم مطهر حضرت زینب سلام الله علیها آغاز گردید. در مسیر اتوبوس پس از ذکر اذکار سفر، برنامه های فرهنگی و تربیتی بصورت گروهی اجراشد.

حدود ساعت 19 پس از اسکان اولیه در مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء به زیارت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها رفته و پس از زیارت در جلسه معرفتی در سالن آیت الله العظمی خامنه ای در حرم مطهر شرکت نمودند. در این جلسه از فضایل زیارت بانو ذکر شد. در انتها نمک متبرک حرم تقدیم سادات معزز گردید. سپس گروه ها در حلقه های تربیتی گروهی در جوار حضرت معصومه سلام الله علیها شرکت نمودند.

در ادامه متربیان به مکان اسکان بازگشته و پس از صرف شام که به همت یکی از خانواده های محترم سادات تدارک دیده شده بود، متربیان به بازی های گروهی پرداختند.

در روز دوم متربیانی که تمایل داشتند برای نماز صبح به حرم حضرت معصومه سلام الله علیها نائل شدند و پس از نماز وزیارت در ساعت 7 پذیرایی صبحانه صورت گرفت.

پس از صرف صبحانه و زیارت دسته جمعی کوتاهی ، اردو به ایستگاه مسجد مقدس جمکران رسید. در آنجا پس از ارائه توضیحاتی پیرامون تاریخچه مسجد جمکران ، متربیان به اعمال مسجد پرداختند . سپس متربیان در اختیار مربیان خود بودند. درانتها پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و صرف ناهار در ساعت 14:30  روز پنجنشبه اتوبوس به سمت اصفهان به حرکت در آمد و پس از 4 ساعت در حدود ساعت 18:30 درب حرم مطهر حضرت زینب سلام الله علیها بازگشتند.