به گزارش روابط عمومی مرکز سلاله؛ اردوی تربیتی، تفریحی ره آموزان مرکز سلاله شعبه اصفهان ویژه گروه های یاسین و کوثر در چادگان برگزار شد.

در این اردوی دو روزه که روز های سه شنبه و چهارشنبه 3 و 4 مرداد 96 برگزار گردید ره آموزان ساعت  16 از درب حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر علیهم السلام با بدرقه قرآن راهی چادگان شدند. پس از حدود 2 ساعت اتوبوس اردو به مکان اسکان رسید و پس از اسکان اولیه گروهی از متربیان مشغول فوتبال شده و گروهی دیگر به کنار رودخانه رفتند.

با اذان مغرب متربیان آماده اقامه نماز شدند و پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا و بیان احکام اتصال نماز جماعت، پذیرایی شام صورت گرفت. پس از آن حلقه های معرفت گروهی به مدت نیم ساعت شکل گرفت.

در پایان شب ساعت 23 خاموشی زده شد.

روز بعد با اذان صبح متربیان پس از اقامه نماز جماعت صبح به نرمش صبحگاهی در کنار رودخانه پرداختند و پس از یک تفریح دو ساعته جهت صرف صبحانه به پلاژهای خود بازگشتند. سپس متربیان از سد زاینده رود بازدید نمودند. این بازدید حدود 1 ساعت به طول انجامید.

مسابقه پرهیجان پنجگانه رساندن آب به مقصد برنامه ی بعدی این اردو بود متربیان در گروه های چهار نفره موظف بودند با حداقل اتلاف، آب را از مخزن 1 به وسیله بطری هایی که روی سر خود داشتند با طی مراحل گل زنی، مارپیچ رفتن ، نیم خیز رفتن و حل پازل تربیتی به مخزن 2 برسانند در پایان گروهی که موفق شده بود آب بیشتری به مخزن 2 برساند پیروز مسابقه بود.

پس از این مسابقه متربیان به تفریح آبی در کنار رودخانه پرداختند. با اذان ظهر نماز ظهر و عصر اقامه شد و پس از آن ناهار با کمک متربیان آماده و بصورت دسته جمعی صرف شد. در پایان پس از تحویل پلاژ های محل اسکان با بازگشت متربیان در ساعت 20 به درب حرم مطهر این اردوی پر از خاطره و هیجان و نکات تربیتی به پایان رسید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *