به گزارش روابط عمومی مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله؛ دوشنبه2 مردادماه 96 در راستای برنامه های بازدید کارگزران تربیتی از مراکز تربیتی فعال، کارگزاران تربیتی مرکز سلاله شعبه قم از کانون فرهنگی و تربیتی تبیان قم بازدید بعمل آوردند.

در این بازدید آقای خوش منظر مسئول گزینش وجذب این کانون توضیحات جامعی را از فعالیت های دانش آموزی این کانون که از سال 82 تاسیس و فعالیت فرهنگی وتربیتی خودرا آغاز نموده ارائه وسپس بازدید میدانی از بخش های مختلف کلاس های آموزشی – کتابخانه – سیستم اداری -کلاس های آموزشی – هنری و غیره انجام و در هرکدام از بخش ها توضیحات لازم خدمت کارگزاران تربیتی داده شد.
لازم به ذکر است این مجموعه که در مجاورت امام زاده شاه حمزه ابن موسی ابن جعفر علیه السلام واقع شده است و از ظرفیت این امام زاده در راستای اهداف مجموعه بهره برداری گردیده است. یکی از کارهای جهادی که در چندسال گذشته در این مجموعه با همت مربیان و متربیان انجام شده است تغییر کاربری آب انبار امام زاده از آب انبار بلااستفاده به موقعیت دو طبقه فضای فیزیکی جهت سیستم کلاس های آموزشی و فرهنگی میباشد که در نوع خود اقدام بسیار پسندیده و قابل توجه میباشد.متربیان این کانون دانش آموزان پسر مقاطع پنجم به بالا می باشد.