به گزارش روابط عمومی مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله؛ به مناسبت سالروز شهادت رئیس مکتب تشیع حضرت امام جعفر صادق علیه السلام مراسم عزاداری توسط هیات دانش آموزی سلاله النبی(صلی الله علیه و آله و سلم) مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله شعبه اصفهان برگزار گردید.

این مراسم روز پنج شنبه 29 تیرماه 96 همزمان با سال روز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام در مسجد الزهراء حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر علیهم السلام برگزار شد. در این مراسم دانش آموزان به همراه خانواده های محترم از ساعت 11 لغایت 14 شرکت نمودند.

مراسم با مجری گری جناب آقای سید امیرمهدی پورسیدرضایی از ره آموزان گروه کوثر و با  قرائت آیاتی از کلام الله مجید توسط آقای سید محمد پارسا مصطفوی از ره آموزان گروه نور آغاز شد.

در این برنامه پس از تلاوت کلام الله مجید کلیپ نمایشنامه صوتی که  توسط  جمعی  از ره آموزان مرکز با عنوان (خورشید نمی میرد) آماده شده پخش و پس از آن نیز کلیپ دعوت از خانواده ها جهت شرکت در مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده که در این روز انجام میگرفت پخش شد.

حجت الاسلام مصلحی سخنران این برنامه در سخنرانی خود به لقب امام صادق علیه السلام اشاره نموده و به موضوع صداقت پرداختند.پس از سخنرانی، مداح اهل بیت برادر حسین حسنعلی در رسای امام ششم مدیحه سرایی نمودند و دقایقی نیز مراسم سینه زنی هیات برپا گردید.

در پایان خانواده های محترم سادات پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر، در مضیف خانه حرم مطهر میهمان حضرت زینب بنت موسی ابن جعفر علیهم السلام شدند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *