به گزارش روابط عمومی مرکز سلاله مراسم جشنی به مناسبت سالروز میلاد حضرت رسول صلی الله علیه و آله و سلم و حضرت صادق علیه السلام روز جمعه 26 آذر ماه 95 در آخرین هفته از برنامه های پاییز شعبه اصفهان برگزار گردید.

در این مراسم با شکوه که با حضور اکثر ره آموزان به همراه خانواده های محترمشان در دبیرستان سادات برپا شد برنامه هایی شاد و متنوع اجرا گردید. برنامه با قرائت قرآن کریم توسط یکی از ره آموزان آغاز و در ادامه مدیر شعبه اصفهان ضمن ارائه ی گزارشی از برنامه های ترم پاییز این شعبه، پیرامون نحوه ثبت نام ترم زمستان – بهار و برنامه های این ترم توضیحاتی دادند.

پس از آن کارشناس تربیتی خانواده حجت الاسلام بیرانوند به بیان نکات تربیتی سیره پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم برای خانواده ها پرداختند. در خلال برنامه ها مجری توانمند برادر حمید بصیرت برنامه های شاد ، مسابقه ی سیب خوری برای والدین و فرزندان ، مدیحه سرایی و… اجرا نمودند.

در پایان مراسم نیز هدایا و جوایز پایان دوره ره آموزان که شامل یک گلدان گل حسن یوسف(منتسب به پیامبر) که با یک حدیث اخلاقی همراه بود به مناسبت گذراندن دوره ی گیاه شناسی در ترم پاییز و تعدادی جایزه ی نفیس به نفرات برتر و فعال انجمن نامه های آسمانی ، جلسات فرهنگی رویش و انجمن علم وفناوری اهدا گردید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *