jalasat-farhangi0194

یکشنبه 15 شهریور94 اولین جلسه از سلسله جلسات گروههای فرهنگی،ویژه طلاب علویه سلاله شعبه اصفهان در مدرسه علمیه نفیسه با موضوع توجیه طلاب و آشنایی با مدیران تربیتی برگزار گردید.

جلسه راس ساعت 10 صبح با خوش آمد گویی و خیر مقدم توسط مسئول واحد طلاب علویه سرکار خانم دارابی به مدعوین و قرائت قرآن و پخش سرود ملی آغاز گردید و  پس از آن کلیپ معرفی برنامه های اجرا شده توسط واحدهای مختلف مرکز سلاله برای حضار پخش گردید.

در ادامه مدیر فرهنگی اجرایی مرکز جناب آقای نوابی با اشاره به آیه (74) سوره فرقان خاطر نشان کردند که هر فردی می تواند با عنایت  خداوند متعال  و در هر کسوتی که هست، در جایگاه پیشوای متقین قرار گیرد. ایشان از جمله لوازم این امر را بر اساس حکمت (74) نهج البلاغه، خودسازی و “تعلیم نفس” دانستند.

در ادامه بحث ایشان به طلاب علویه یادآوری نمودند که قرار گرفتن در جایگاه طلبگی و سربازی امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و کسب علم در حوزه، به تنهایی برای استجابت دعای “واجعلنا للمتقین اماما” کافی نیست و لازم است در مکتب اهل بیت (علیهم السلام) خود را در ابعاد مختلف تربیت کنیم.  زیرا شخصیت انسان ابعاد گوناگون دارد و وظیفه هر فردی است خود را در همه این ابعاد تربیت کند. ایشان در پایان تاکید نمودند که ارائه طرح  گروههای فرهنگی که در آن هر چند طلبه با یک مدیر تربیتی مرتبط می شوند، در همین راستا در مرکز سلاله طراحی و اجرا شده است.

پس از سخنان مدیر فرهنگی اجرایی مرکز، کلیپی از سخنان مقام معظم رهبری با عنوان جهاد فرهنگی  در مورد بانوان برای حضار پخش گردید و سپس پاور پوینت آماده شده توسط واحد مربوطه در زمینه معرفی مدیران تربیتی و توانمندیهای آن بزرگواران برای گروهها ارائه گردید.

در پایان جلسه مدیران هر گروه به مجموعه خود معرفی شدند و گروهها به صورت مجزا اولین جلسه نشست خود را  با مدیران تربیتی برگزار نمودند.

jalasat-farhangi0294

jalasat-farhangi0394

jalasat-farhangi0494

jalasat-farhangi0594

jalasat-farhangi0694

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *