hamayesh-qom0194

دوشنبه22 تیرماه94 مصادف با شب بیست و هفتم ماه مبارک رمضان با دعوت مرکز فرهنگی تربیتی سلاله شعبه قم از ائمه جماعات سادات مساجد شهر قم و حومه همایشی با محوریت برنامه های مرکز فرهنگی تربیتی سلاله شعبه قم برگزار شد.

در این همایش با شکوه که نمایندگانی از دفاتر مراجع عظام تقلید و برخی امامان جمعه شهرستانهای حومه قم و جمع کثیری از ائمه جماعات سادات مساجد قم و تعدادی از مدیران فرهنگی و اداری استان حضور داشتند حجت الاسلام موسوی سرپرست مرکز فرهنگی تربیتی سلاله شعبه قم ضمن خوش آمدگویی به میهمانان این برنامه و آرزوی قبولی طاعات و عبادات عزیزان میهمان به درگاه الهی ارتباط روحانیون سادات ائمه جماعات را با مرکز سلاله ارتباطی علمی،فکری ،فرهنگی و بسیار موثر و مبارک دانست و به ایشان وعده داد طبق طرح و برنامه ای که در واحد طرح و برنامه مرکز سلاله دیده شده به زودی طرح حضور مرکز سلاله در مساجد قم با محوریت مرکز سلاله و امام جماعت مسجد و اهداف پیش رو کلید زده می شود.همچنین ایشان با اشاره به دیدار خود با جناب آقای دکتر سقائیان نژاد شهردار محترم قم و تشکر از همکاری ایشان در برپایی این برنامه پیام شفاهی ایشان را به ائمه جماعات سادات قم ابلاغ نمود. و با اشاره به اینکه شهردار قم خود نیز از سلسله جلیل سادات می باشد قول همکاری ایشان را در زمینه کارهای فرهنگی پیش رو با مجموعه سلاله قم به حضار ابلاغ نمودند.

سخنران دیگر مراسم جناب حجت الاسلام والمسلمین حسینی مسئول ائمه جماعات استان قم بود که ایشان ضمن ابراز خرسندی از ارتباط بوجود آمده میان ستاد اقامه نماز و مرکز فرهنگی تربیتی سلاله پیام شفاهی مرجع عالی قدر حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی(حفظه الله) مبنی بر احداث محله بنی هاشم با محوریت سادات و کارهای فرهنگی عام المنفعه در قم را به حضار ابلاغ نمودند.

از برنامه های این همایش پرپایی نماز جماعت،قرائت قرآن و مداحی و تقدیر و اهداء یک جلد کلام الله مجید به نو عروسان و دامادهای میهمان مجلس بود.

در پایان همه میهمانان بر سر سفره افطاری که تماما با مشارکت خیرین بزرگوار قم تهیه شده بود حضور و در یک فضای صمیمی افطار نمودند.

hamayesh-qom0294

hamayesh-qom0394

hamayesh-qom0494

hamayesh-qom0594

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *