kahfeasheghi0194

اعتکاف کهف عاشقی، به عنوان اولین گردهمایی معنوی فعالان تربیتی جبهه فرهنگی انقلاب، به همت تعدادی از مراکز فرهنگی سطح شهر و با همکاری مرکز فرهنگی تربیتی سلاله در روزهای 17، 18 و 19 تیر ماه، مصادف با روزهای 21، 22 و 23 ماه مبارک رمضان در مسجد مدرسه علمیه امام صادق علیه السلام برگزار شد.

این مراسم با برگزاری احیای شب 21 ماه مبارک رمضان، همراه با قرائت دعای جوشن کبیر توسط برادر مرتضی انصاری، سخنرانی دکتر بانکی و قرائت دعای قرآن توسط حجت الاسلام موسوی آغاز شد. پس از آن در ساعت 3:30 دقیقه ی بامداد، معتکفین با حضور در مسجد، اعتکاف خود را شروع کردند.

در این گردهمایی معنوی، معتکفین هر روز از سخنرانی حجت الاسلام مهدوی ارفع با موضوع “خودسازی در عین دیگرسازی- سلوک ذیل شخصیت امام خمینی (ره)” بهره مند شدند. همچنین اساتید بزرگواری چون استاد طاهرزاده، استاد دوستانی، استاد نیلی پور و استاد قاسم زاده در قالب نشست های بحث و گفت و گو در میان معتکفین حضور بهم رساندند.

در شام 21 ماه مبارک رمضان مراسم عزاداری شهادت امیرالمومنین علیه السلام با سخنرانی حجت الاسلام نیلی پور و مداحی برادر مرتضی انصاری در محل مسجد برگزار گردید.

همانند شب 21 ماه مبارک رمضان، در شب 23 رمضان الکریم، مراسم احیای شب قدر با حضور معتکفین و عموم مردم و با سخنرانی آیت الله محمدی فارسانی و حجت الاسلام عمادی و همچنین قرائت دعای ابوحمزه توسط حاج حسن هوشیار و برادر محمد موذنی برگزار شد.

همچنین معتکفین در روز 23 ماه مبارک رمضان مصادف با روز قدس، پس از کسب تکلیف از مراجع گرانقدر، در راهپیمایی دشمن شکن روز قدس شرکت کردند.

در عصر روز جمعه 23 ماه رمضان، مراسم اعتکاف با قرائت دعای ندبه توسط حجت الاسلام مهدی اسدیان و برادر محمد یزدخواستی و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین گرجی به پایان رسید.

جبهه فرهنگی وصال در فعالیت های تدارکاتی، مجمع فرهنگی شهید اژه ای در زمینه های فرهنگی و کانون فرهنگی قدس در امور اجرایی و تزئینات در برگزاری این مراسم با مرکز فرهنگی سلاله همکاری داشتند.

kahfeasheghi0294

kahfeasheghi0394

kahfeasheghi0494

kahfeasheghi0594

kahfeasheghi0694

kahfeasheghi0794

kahfeasheghi0894

kahfeasheghi0994

kahfeasheghi1094

kahfeasheghi1194

kahfeasheghi1294

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *