tarbyatpajohesh0193

از جمله اهداف مرکز سلاله پرورش طلاب پژوهشگر و توانمند در مطالعه و تالیف می باشد. این مهم طی آموزش ها و فعالیت عملی مستمر طلاب سید محقق می شود.

لذا مرکز سلاله در راستای تحقق اهداف ذیل اقدام به برگزاری گارگاه تربیت پژوهشکر برای طلاب سید نخبه نموده است :

1 – آموزش مبانی پژوهش

2 – آموزش روش های مطالعه

3 – آموزش تالیف مقاله

4 – مهارتهای نگارش

پس از انجام این کارگاه که در چهار روز و مجموع 32 ساعت حضور برگزار خواهد شد، طلاب شرکت کننده در بخش پژوهشی مرکز سلاله مشغول به فعالیت خواهند شد.

استاد این کارگاه جناب حجت الاسلام و المسلمین حسن اسلام پور کریمی استاد پژوهش سطوح عالی حوزه علمیه قم می باشد .

ایشان مولف کتاب خود آموز مقدمات پژوهش بوده و تا به حال بیش از 200 مرتبه این کارگاه را در نقاط مختلف کشور برگزار نموده است

در نخستین جلسه کارگاه تربیت پژوهشگر که در مورخ 29 ابان سال جاری و با حضور 23 نفر از طلاب سید و تعدادی از فعالین فرهنگی اصفهان تشکیل شد استاد اسلام پور کریمی متن های آماده شده ( طبق دستور العمل اعلام شده از سوی استاد) توسط طلاب در روزهای قبل از کارگاه را همراه با آموزش مقدمات نگارش مورد تجزیه و تحلیل قرار داد.

آزمایش قلم در دو سطح، مهارت های املاء، بند چینی، مقدمه نویسی، جمله سازی، واضح و روان نویسی، اصول کلی مطالعه و …. از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

دومین جلسه این کارگاه در مورخه 30 ابان 93 با انجام آزمایش قلم سطح سه آغاز شده و تعریف و شناخت اصول مطالعه، روش مطالعه اجمالی،دقیق و انتقادی، تند خوانی، حاشیه نویسی به همراه چندین موضوع کاربردی دیگر در این جلسه آموزش داده شده و همزمان کار عملی در این موضوعات انجام شد .

این کارگاه در هفته های آتی ادامه خواهد داشت.

tarbyatpajohesh0293

tarbyatpajohesh0393

tarbyatpajohesh0493

tarbyatpajohesh0593

tarbyatpajohesh0693

tarbyatpajohesh0793

tarbyatpajohesh0893

tarbyatpajohesh0993

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *