imam_hasan_a

با عنایات حضرت حق تعالی و توجّهات حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف جشن میلاد کریم اهل بیت علیهم السلام در مرکز فرهنگی تربیتی سلاله شعبه قم برگزار گردید. این ویژه برنامه در روز شنبه 21 تیر ماه 1393 ویژه دانش آموزان دختر سید و در روز یکشنبه 22 تیر ماه  1393 ویژه دانش آموزان پسر سید  برگزار گردید.

در ابتدای ویژه برنامه  دانش آموزان دختر، جلسه با تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم متبرک گردیده و سپس با اجرای مسابقه های قرآنی و بازی با کلمات و جدولهای قرآنی ادامه پیدا کرد. این محفل صمیمانه با اجرای بازیهای آسمانی و بیان نکات معرفتی و تربیتی توسط خانم کوشک باغ و همچنین برپایی مجلس جشن و شادی توسط خانم سعدونی رنگ و رویی دیگر گرفت.  در پایان، فرشته های کوچک روزه دار بر سر سفره افطار نشستند و با خلاقیت خود سفره آرایی نمودند و با تزئین سالاد خود و عکس گرفتن از هنرنمایی ایشان و خوردن کیک میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام و همچنین تناول شام و در آخر هم برگزاری نماز جماعت ، خاطره ای به یاد ماندنی از یک روز عید برای خود رقم زدند.

ویژه برنامه دانش آموزان پسر با پایان یافتن جلسه فرهنگی و اقامه نماز ظهروعصر آغاز گردید. در ادامه دانش آموزان در رشته های تنیس روی میز و فوتبال دستی در فضایی صمیمانه و دوستانه رقابت کردند. پس از آن دانش آموزان در سالن اجتماعات شهید بهشتی حضور پیدا کردند و ضمن استراحت به تماشای قصه دوم فیلم کوتاه خداحافظ رفیق با موضوع دفاع مقدس نشستند. پس از آن توسط استاد سرود مرکز سلاله از دانش آموزان تست گرفته شد تا دانش آموزان مستعد شناسایی شوند. پس از آن نیز مسابقه ی قرآنی  توسط حجه الاسلام اسماعیلی مسئول دانش آموزی مرکز سلاله شعبه قم برای دوستان برگزار شد. در پایان با حضور دانش آموزان بر سر سفره افطاری کریم اهل بیت علیه السلام مراسم به پایان رسید.

jashn-2

jashn-1

jashn-3

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *