qom_ordo-khanevadegi9

مرکزفرهنگی تربیتی سلاله(شعبه قم) در راستای جذب مخاطب جدید و نخبه خود اقدام به برگزاری اردویی یکروزه در منطقه خوش آب و هوای روستای وشنوه از توابع کهک در تاریخ 29/01/93 باحضور بیش از 300نفر از دانش آموزان سید به همراه والدین گرامیشان نمود.
دراین اردو تفریحی که از برنامه های ترم بهار به شمار می رفت،در دوبخش والدین و دانش آموزان آنان به اجرای برنامه با سین جداگانه پرداخته شد.
ومهمترین برنامه والدین تشکیل کارگاه خانواده با موضوع تربیت اسلامی فرزند توسط کارشناس خبره جناب آقای رفیعی بود. درادامه برنامه هایی ازقبیل زیارت امامزاده در روستا به صورت دسته جمعی، مسابقه چهلچراغ(حفظ حدیث)،مسابقه تیراندازی تمامی شرکت کنندگان،کوهپیمایی دانش آموزان باهمراهی مربیان هرگروه،برگزاری مراسم جشن میلاد حضرت زهرا (سلام الله علیها)مادر مهربانی و خوبی ها، اهدای هدیه به مادران دانش آموز، اهدای جوایز به برگزیدگان مسابقات، قرائت زیارت آل یا سین و توزیع آش نذری در این روز جمعه بود.درضمن در این اردو حلقات معرفتی دانش آموزان نیز شکل گرفت که باتوجه به موقعیت فیزیکی و هوایی اردوگاه با استقبال چشمگیر دانش آموزان و والدین روبرو گردید.

qom_ordo-khanevadegi1

qom_ordo-khanevadegi3

qom_ordo-khanevadegi6

qom_ordo-khanevadegi4

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *