عصر سه‌شنبه ۱ اسفندماه، متربیان مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله شعبه اصفهان از مرکز نوآوری و توسعه فناوری اسنوا  بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی مرکز سلاله، در این بازدید 2 ساعته، متربیان ابتدا با تاریخچه گروه صنعتی انتخاب آشنا و سپس با توضیحات مهندس معلم، در مورد چگونگی نوآوری در محصولات خانگی گفت‌وگو کردند.

در ادامه این بازدید دانش‌آموزان مرکز سلاله از قسمت‌های مختلف مرکز نوآوری و توسعه فناوری اسنوا بازدید نمودند و در ادامه دکتر ترکش صحبت‌هایی پیرامون بحران جمعیت در ایران و اهمیت استفاده هوش مصنوعی و ربات‌ها در آینده بیان نمود.

لازم به ذکر است، اسنواتک، مرکز نوآوری و توسعه فناوری اسنوا است. پژوهشگران و مهندسان در این مرکز به‌دنبال ایجاد نوآوری در فضایی مشترک میان صنعت، دانشگاه و جامعه پژوهشگران مستقل هستند. اسنواتک برای حمایت هرچه بیشتر از نخبگان و صاحبان ایده، رفع چالش‌های صنعت و ارتقا تکنولوژی فعالیت می‌کند. در همین راستا تلاش دارد ضمن برگزاری رویدادهای مختلف، استقرار آزمایشگاه‌های پیشرفته و حمایت‌های دوره‌ای متنوع از ایده‌ها و استارتاپ‌ها، محل تلاقی مناسبی میان جریان‌های خلاق و نیازهای امروز و آینده صنعت باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *