هم‌زمان با میلاد با سعادت مادر سادات حضرت فاطمه‌زهرا علیهاالسلام و به یاد شهید حاج قاسم سلیمانی و بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی شهر کرمان، اجتماع بزرگ خانواده مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله شعبه اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز سلاله، حجت‌الاسلام امین حقیقت‌نژاد، مدیر مرکز سلاله در این اجتماع با بیان این‌که روایات آخرالزمان این‌طور به ما می‌فهماند که شرایط آخرالزمان سخت و پیچیده است و هرچه که ما جلوتر می‌رویم کار سخت‌تر می‌شود، گفت: این‌که در روایت می‌گوید در آخر الزمان نگه‌داشتن ایمان مثل نگه‌داشتن ایمان در کف دست است. یا اینکه شخص از خانه با حالت ایمان خارج می‌شود ولی با کفر برمی‌گردد، یعنی زندگی در آخر الزمان یک روال طبیعیه عادی ندارد و مدام در حال اتفاقات عجیب است.

وی افزود: این اتفاقات اخیر مثل غزه یا بمب گذاری کرمان طبیعتاً آخرین اتفاق نیست و هرچه جلوتر برود چه بسا سخت‌تر می‌شود و این یعنی اینکه ما به حالت آماده باش باشیم. نه مثل یک کارمند که یک زندگی عادی برای خودش متصور است بلکه مثل یک آتشفشان که همیشه آماده باش است تا بتوانیم از این گردنه آخرالزمان خودمان و فرزندانمان را به سلامت عبور دهیم.

مدیر مرکز سلاله با تأکید بر این‌که یکی از بهترین راهکارهایی که در آخرالزمان داده‌اند تشکیل جمع های ایمانی است، تصریح کرد: به نظر ما یکی از بهترین جمع های ایمانی سلاله است. ما می‌توانیم برای حفظ خود و فرزندانمان از این جمع باصفا بهترین استفاده را داشته باشیم. کارهای خوبی در این چندماه شده که این جمع هرچه بهتر کار خودش رو ادامه دهد. امیدواریم با همکاری بهتر و بیشتر خانواده‌ها این جمع ایمانی گام‌های موثرتری را در امر تربیت سلاله حضرت زهرا علیهاالسلام برداریم.

قرائت حدیث شریف کساء توسط کربلایی سید محمدسجاد گلستانه، اجرای برنامه، مسابقه و خاطره‌گویی حجت‌الاسلام عبداللهی، تقدیر از همسر شهید حاج اصغر عبداللهی و مدیحه‌سرایی کربلایی محمد علی‌اف از دیگر برنامه‌های این اجتماع بود.

همچنین در این برنامه از اعضای انجمن اولیاء شعبه اصفهان، خانواده‌هایی که در دوره آموزش تربیت بنیادی بیشترین حضور را داشتند، همسران مربیان تربیتی و کادر شعبه اصفهان و مادرانی که بیش از 4 فرزند داشتند، با اهدای هدیه تقدیر شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *