نوجوانان سید مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله در شعب اصفهان و قم درپی شهادت جمعی از زائران مزار شهید حاج قاسم سلیمانی در حادثۀ تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان پیامی صادر کردند.

متن پیام نوجوانان مرکز سلاله شعبه قم به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ

و هرگز گمان مبر آنان که در راه خدا کشته شدند مرده اند، بلکه زنده اند و نزد پروردگارشان روزی داده می شوند.

حمله تروریستی به مردم و زائران گلزار شهدا در کرمان به خوبی نشان داد که دشمنان ایران هدفی جز نابودی ایران و ایرانی را دنبال نمی‌کنند و در کشتار ضد انسانی آنان، زن و کودک، پیر و جوان ،همه از آن رو که ایرانی­اند، آماج کینه و جنایت آنان قرار می‌گیرند. اما گویا از تاریخ ما نیاموخته‌اند که این‌گونه بی رحمی‌ها به‌جای آن‌که هراس و تفرقه در مردم ایجاد کند، بر وحدت و همبستگی ملی می‌افزاید و سدّ ستبر مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر تجاوزکنندگان و حامیان تروریست ها را استوارتر می‌کند.

نوجوانان سید مرکز سلاله با تسلیت به مردم دلاور کرمان و خانواده‌های صبور و مقاوم شهیدان و مجروحان این حادثه مخصوصا کودکان و نوجوانان شهید، بر تحقق عزم ملت ایران در پاسخ محکم و کوبنده به عاملان زبون و طراحان ذلیل این جنایت تروریستی تاکید می‌کند و از نیروهای امنیتی کشور درخواست پاسخ‌گویی و انتقام سریع از عوامل این حادثه را درخواست می‌کند.

متن پیام نوجوانان مرکز سلاله شعبه اصفهان به شرح زیر است:

“يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُركُم وَيُثَبِّت أَقدامَكُم” (آيه 7 سوره مبارکه محمد).

اقدام ددمنشانه، وحشيانه و رذيلانه رژيم پليد و کودک کش صهيونيستي در حمله تروريستي به زائران مرقد سید شهدای مقاومت در کرمان که سندي ديگر بر وحشي‌گري و درنده خويي اين رژيم نامشروع است، که در سايه حمايت و کمک مدعيان حامي حقوق بشر در آمريکا و اروپا به اين جنايت هولناک دست زد و تمام آزادي‌خواهان و مسلمانان جهان را عزادار کرد.

رژيم نامشروع و اشغالگر رژيم صهيونيستي که در پي عمليات غرور آفرين و حماسي طوفان الاقصي موجوديت خود را در خطر مي‌بيند، با ارتکاب اين نوع جنايت قصد مرعوب کردن رزمندگان مقاومت اسلامي و پوشاندن ضعف وجودي خود را دارد، اما به فضل الهي و با اراده پولادين ملت‌های مقاومت و هوشياري جبهه مقاومت و حمايت آزادي‌خواهان، مستضعفان و مسلمانان جهان، کارزار کنوني نقطه شروع نابودي اين رژيم منحوس و جعلي و پايان بخش اشغال سرزمين فلسطين خواهد بود.

ما بچه های حضرت زهرا علیهاالسلام در این روز بزرگ  هم‌دردي خود را با شهدای این حادثه و خانواده‌هاي شهداي قهرمان، اعلام می‌کنیم و اين جنايت هولناک را به شدت محکوم مي‌نمايم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *