اردوی تجربه‌نوردی کادر و مربيان تربيتی مرکز تربيتی و پرورش استعداد سلاله در شهر کرمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي مرکز سلاله، در اين اردوی دو روزه، کادر و مربيان تربيتی مرکز سلاله با حضور در شهر کرمان از دبیرستان پسرانه دوره اول فصل رویش و مرکز فرهنگی تربیتی سلمان فارسی بازديد نمودند.

کادر و مربيان تربيتي شعب اصفهان و قم مرکز سلاله با حضور در دبیرستان فصل رویش با برنامه‌ها، ساختار و محتواهای تربيتی اين مجموعه آشنا شدند.

در اين بازديد 3 ساعته، آقایان خاندان، مومن‌پور و قاضی‌زاده به بيان موضوعاتي چون: «نحوه تأسيس و اهداف دبیرستان فصل رویش»، «محتواي تربيتي» و «نحوه برخورد با دانش‌آموز، کادر و مربیان تربیتی» پرداختند.

در ادامه حجت‌الاسلام امین حقیقت‌نژاد در جلسه‌ای با کادر و مربیان تربیتی مرکز سلاله، گزارشی از طرح‌های بهبودی، بهینه‌ای و تحولی این مرکز ارائه نمود.

در ادامه اردوی  تجربه نوردی کادر و مربيان تربيتي در نشستی 2 ساعته با حضور مسئولين مرکز فرهنگی تربیتی سلمان فارسی حاضر شدند.

آقایان سلیمانی و زعیم‌زاده به بيان «مباني، اهداف و محتواهای تربيتی اين مجموعه» پرداختند.

زيارت گلستان شهدای شهر کرمان و مزار حاج قاسم سلیمانی همراه با روایت‌گری حجت‌الاسلام احمدرضا رئیسی و مرثيه‌سرايی حجج‌الاسلام امین حقیقت‌نژاد و رضا عرفان‌مهر، حضور در بیت‌الزهرا علیهاالسلام حاج قاسم سلیمانی، استخر، گعده‌های علمی، تربیتی و رفاقتی از ديگر برنامه های این اردوی دو روزه بود.

هم‌چنین لازم به ذکر است، در حاشیه بازدید کادر و مربیان تربیتی مرکز سلاله از بیت‌الزهرا علیهاالسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، حجت‌الاسلام امین حقیقت‌نژاد گزارش کوتاهی از برنامه‌های مرکز سلاله به رضا مرادصحرایی، وزیر آموزش‌وپرورش ارائه نمود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *