هم‌زمان با 25 آبان روزحماسه مردم اصفهان، متربیان مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله شعبه اصفهانروز پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه بر سر مزار سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای شهر کرمان حاضر شدند و با نوحه خوانی و توسل به عمه سادات حضرت زینب کبری علیهاالسلام، با سردار مقاومت عهدی دوباره بستند.

به گزارش روابط عمومی مرکز سلاله، در این اردوکه تحت عنوان «کاروان سلاله مقاومت» برگزار شد، متربیان پایه‌های هفتم تا دوازدهم و جوانان سال اول دانشگاه حضور داشتند.

مدیر مرکز سلاله شعبه اصفهان در حاشیه این برنامه با بیان این‌که شهید سلیمانی نه‌تنها متعلق به مردم کرمان، بلکه متعلق به همه ایران و حتی همه امت اسلامی است، گفت: جهاد خالصانه و خستگی‌ناپذیر حاج قاسم سلیمانی، فرمانده دلاور و شجاع که این روزها مزار پاک و مطهرش در جوار دیگر همرزمان شهیدش در گلزار شهدای کرمان‌ زیارتگاه عاشقان از سراسر ایران اسلامی و حتی دیگر کشورهای جبهه مقاومت است، نشان از این دارد که وی با اخلاص در راه خدا و سربلندی کشور قدم برداشت و به قرب الهی رسید.

احمدرضا رئیسی افزود:  اثر خون شهید حاج قاسم سلیمانی در جامعه اثر بیدارکننده و هشداردهنده بود به طوری که در تشییع جنازه ایشان، رنگین کمانی از هر صنف، حزب، قوم و قبیله و شهرها دیده می شد.

وی در ادامه هدف از برگزاری این اردوی تربیتی را الگوپذیری از شخصیت شهید حاج قاسم سلیمانی در شکل‌گیری نظام فکری نوجوانان و جوانان مرکز سلاله برشمرد.

گفتنی است، کویرگردی و بازدید از باغ موزه دفاع مقدس شهر کرمان از دیگر برنامه‌های این اردوی تربیتی تفریحی بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *