مدل “نوجوان پیشران” در تعامل با نوجوانان ۱۳ تا ۱۸ سال توسط حجت‌الاسلام مجتبی محمدی، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان اردل در مرکز سلاله شعبه اصفهان تبیین شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز سلاله، مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله برای تبادل تجربه در حوزه نوجوان و جوان و تکمیل مدل ارتباطی خود با شاخه جوانان و شورای جوانه های مجموعه، نشستی را با حضور حجت‌الاسلام مجتبی محمدی، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان اردل برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز سلاله، حجت‌الاسلام مجتبی محمدی در این جلسه پس از تبیین مدل “نوجوان پیشران” در تعامل با نوجوانان ۱۳ تا ۱8، گفت: این مدل خروجی بیانات مقام معظم رهبری در مورد نوجوانان و جوانان در سال‌های گذشته و طبق راهبرد مطرح شده ایشان در سخنرانی اول خردادماه سال 1398 است.

وی افزود: در این مدل نوجوانان و جوانان، طی یک فراخوان اولیه برای ایده‌پردازی در مورد مهمترین مسئله اجتماعی پیرامون خود دعوت شده و پس از تشکیل گروه های چند نفره، ایده خود را تولید و در یک رویداد یک روزه ارائه و داوری می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدی ادامه داد: گروه‌های برتر پس از رویداد در مقاطع جداگانه‌ای به مدت ۴۰ روز و ۶ ماه آموزش‌های مرتبط برای توسعه فعالیت‌های خود خواهند داشت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *