ارزیابی پایان دوره  ترم تابستان 1402 متربیان مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله شعبه قم با رویکرد خروجی محور نسبت به کلاس های استعدادی، قرآن و مهارتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز سلاله، مدیر مرکز سلاله شعبه قم با اعلام این خبر گفت: هدف از این ارزیابی شناخت بیشتر متربیان نسبت به نقاط قوت و ضعف و میزان پیشرفت خود در عرصه های مختلف مرکز و هم چنین بررسی وضعیت توانمندی و آمادگی متربیان توسط مجموعه است.

علی حق‌شناس با بیان این‌که ارزیابی این دوره در دو بخش آزمون کتبی و آزمون‌های عملی و پروژه محور برگزار شد، افزود: هر یک از اساتید به نسبت نوع محتوای مورد تدریس خود متربیان را مورد ارزیابی قرار دادند.

وی ادامه داد: رشته‌های عملی و پروژه محور مانند رباتیک ، مبانی پرواز و آیرودینامیک، طراحی، برنامه نویسی، قرائت و  روانخوانی قرآن به‌صورت عملی و کلاس‌های رویش ، محتوای کتاب‌خوانی ترم تابستان (طرح سما) و برخی کلاس‌های مهارتی به فراخور خود به‌صورت کتبی مورد ارزیابی قرار گرفتند.

حق‌شناس در پایان گفت: از متربیانی که بهترین نتایج در گروه خود را کسب نمودند تقدیر و نسبت به رفع نواقص و ضعف‌های برخی متربیان اقدام خواهد شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *