هیجان روزهای گرم تابستان با برگزاری آخرین هفته کلاس در شعب اصفهان و قم مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی مرکز سلاله، ترم تابستان 1402  با حضور 332 متربی در قالب 23 گروه از روز شنبه 3 تیرماه در شعب اصفهان و قم آغاز و تا روز پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه ادامه داشت.

جلسات فرهنگی تربیتی رویش با هدف تقویت هویت گروهی و مجموعه ای، ایجاد روحیه توجه و تدبر در پدیده های پیرامون، تقویت روحیه تاب آوری و سختی پذیری، مدیریت استفاده از فضای مجازی، مهارت شناخت و مدیریت هیجانات و افزایش قدرت مدیریت تمایلات جنسی برگزار شد.

متربیان در این ترم طبق سرفصل های مشخص شده طرح جدید شجره طوبی، شامل ویژگی های یک سلاله‌ای، شگفتی‌های آفرینش، مهارت مدیریت خواسته‌ها و مدیریت استفاده از فضای مجازی برای پایه‌های چهارم تا هفتم مهارت شناخت و مدیریت هیجانات، حیا و کنترل نگاه و معرفت دینی برای پایه های هشتم تا دوازدهم در جلسات فرهنگی تربیتی رویش حاضر شدند. متربیان شعب اصفهان و قم مرکز سلاله در دو ساحت علمی فناوری و فرهنگی هنری در کلاس های لذت‌های علوم، رباتیک مقدماتی، نقاشی، نجوم، ساخت ماکت موشک، عکاسی تکمیلی و کلیپ‌سازی با موبایل، نویسندگی، ساخت مقدماتی وب‌سایت به زبان html، بیونانو کاربردی، اصول فیلمبرداری، طراحی چهره با رنگ روغن بر روی تابلو، رباتیک، نانوتکنولوژی، برنامه نویسی، خوشنویسی و تولیدات رسانه شرکت نمودند.

متربیان در جهت کسب مهارت های عملی در کنار دانش افزایی، در کارگاه‌های آموزش مهارت‌های مورد نیاز متربیان در کمک به والدین در امور منزل، مهارت‌های دستی، مهارت‌های در ارتباط با طبیعت و آموزش کمک‌های اولیه حاضر شدند.

کلاس های انجمن نامه آسمانی با هدف انس متربیان با قرآن کریم و تشخیص استعداد قرآنی متربیان در یکی از حوزه های حفظ، قرائت و مفاهیم برگزار شد، این کلاس ها با موضوع روخوانی و روانخوانی برای پایه های چهارم تا ششم و مفاهیم برای پایه های هفتم تا یازدهم برگزار شد.

برگزاری جداگانه جلسه خانواده‌های هر گروه با مربی تربیتی و استاد استعدادی گروه، برگزاری کارگاه‌های آموزش خانواده و جلسه انجمن اولیاء، برنامه های مناسبتی در قالب هیئت سلالة‌‌النبی صلوات‌الله‌علیه، جلسات مشاوره، برنامه‌های ورزشی، اردوهای تربیتی و آموزشی، اردوی زیارتی تفریحی مشهد مقدس، حضور متربیان در پیاده‌روی اربعین حسینی،  شورای مشورتی مربیان تربیتی و بازدیدهای علمی و تربیتی  را از دیگر برنامه های این مراکز در این ترم بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *