همزمان با ایام اربعین حسینی، نوجوانان سید مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله پس از چهار روز پیاده‌روی در طریق الحسین علیه‌السلام به کربلای معلی رسیدند.

به گزارش روابط عمومی مرکز سلاله، با توجه به این‌که مراسم پیاده‌روی و زیارت اربعین یکی از مهم‌ترین کانون‌های تربیتی انسانِ آزادی خواه است، مرکز سلاله امسال تصمیم به راه‌اندازی کاروان زیارتی پیاده‌روی کربلای معلی گرفت.

در این سفر 10 روزه معنوی نوجوانان مرکز سلاله پس از زیارت حرم‌های شریف امام کاظم علیه‌السلام، امام جواد علیه‌السلام، امام حسن عسکری علیه‌السلام و سرداب مقدس امام زمان ارواحنافدا در کاظمین و سامرا به زیارت حضرت امیرالمومنین علیه علیه‌السلام در شهر نجف اشرف مشرف شدند.

متربیان مرکز سلاله پس از زیارت حرم مطهر حضرت علی‌بن‌ابیطالب علیه‌السلام راهی طریق الحسین علیه‌السلام شدند و پس از چهار روز پیاده‌روی در این جاده عاشقی به کربلای معلی میعادگاه عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام رسیدند.

نوجوانان مرکز سلاله پس از زیارت حرم‌های شریف امام حسین علیه‌السلام و قمر بنی‌هاشم حضرت ابالفضل‌العباس علیه‌السلام شامگاه جمعه 10 شهریورماه کربلای معلی را ترک و با روحیه‌ای سرشار از معنویت به شهرهای قم و اصفهان بازگشتند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *