اکران و نشست تحلیلی مستند “دیوانگی” با حضور جمعی از متربیان گروه‌های یاسین و کوثر مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله شعبه اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز سلاله، در این برنامه پس از اکران مستند، حجت‌الاسلام امین حقیقت‌نژاد، مدیر مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله در سخنان کوتاهی پیرامون نقش افرینی و اینکه نقش انسان در هستی چیست؟ مطالبی را بیان کرد.

لازم به ذکر است، مستند، «دیوانگی» مستندی اجتماعی و روایتی از زندگی سید محمدصادق کشاورزی، رتبه 2 کنکور 97 و دارنده مدال برنز کامپیوتر است، جوانی که با عبور از سد کنکور با پیش فرض‌هایی درباره دانشگاه و مسیر آینده زندگی، دانشجوی مهندسی کامپیوتر بهترین دانشگاه صنعتی کشور می‌شود؛ اما با گذشت تنها یکی دو ترم، تصوراتش نسبت به دانشگاه به مرور تغییر می‌کند و همین، سوالی را در ذهن او ایجاد می‌کند مبنی بر اینکه چه کار باید بکند چه مسیری را باید طی کند و این شروع دیوانگی اوست…

گفتنی است، این مستند که در مرکز نوآوری رسانا به کارگردانی صدرا علی‌بک و تهیه کنندگی محمدصادق باطنی تولید شده، پرمخاطب‌ترین و محبوب‌ترین مستند یازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار سال ۹۹ بوده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *