مدیرعامل بنیاد خیریه راهبری آلاء گفت: ما باید سعی کنیم در آینده شخصیت‌های مهم و تأثیرگذار از مرکز سلاله باشند و این شبکه سادات در راستای اهداف والای امام زمان ارواحنافداه حرکت کنند.

به گزارش روابط عمومی مرکز سلاله، حجت‌الاسلام شیخ علی دیانی در بازدید از ساختمان جدید و فعالیت‌ها و برنامه‌های مرکز سلاله شعبه قم با تأکید بر سند راهبردی مرکز سلاله خاطرنشان کرد: روزمرگی کارها نباید ما را از اهداف والای تأسیس غافل کند.ما باید هر دفعه به چشم‌اندازها و اسناد راهبردی خود مراجعه کنیم تا از اهداف خود فاصله نگیریم.

مدیرعامل بنیاد آلاء با اشاره به اهمیت تکریم سادات در روایات اهل‌بیت علیهم‌السلام، تصریح کرد: همانطور که در روایات آمده است، سادات فضیلت ویژه‌ای دارند و وظیفه ما تکریم سلاله پاک حضرت زهرا علیهاالسلام است.

وی رشد دادن سادات در جهت تعظیم و تکریم آن‌ها را از اهداف مرکز سلالله برشمرد و بیان داشت: ما قرار بود در مرکز سلاله سادات را تکریم کنیم که برای جهان اسلام و بشریت یک نیروهای ارزشمند و تأثیرگذار داشته باشیم.

حجت‌الاسلام دیانی با تأکید بر کار تشکیلاتی و شبکه‌سازی سادات ادامه داد: ما باید سعی کنیم در آینده شخصیت‌های مهم و تأثیرگذار از مرکز سلاله باشند و این شبکه سادات در راستای اهداف والای امام زمان ارواحنافداه حرکت کنند.

لازم به ذکر است، در این بازدید محسن حاج‌کاظمیان مدیر مرکز سلاله و علی حق‌شناس، مدیر مرکز سلاله شعبه قم حضور داشتند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *