ویژه‌برنامه‌های گرامی‌داشت روز جهانی مقاومت، همزمان با سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله شعبه اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز سلاله، در این ویژه‌برنامه‌ها که با هدف تبیین معارف، آرمان‌ها، ارزش‌ها و دستاوردهای بزرگ دفاع مقدس و مقاومت به ویژه مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، مسابقه کتاب‌خوانی سربازنامه نوشته افشین علا، ویژه مقاطع چهارم تا هفتم برگزار و در آن متربیان پس از مطالعه کتاب، یک کلیپ از کار خودشان تهیه کردند و قرار است در آینده نزدیک کار نقاله‌خوانی از همین کتاب توسط این عزیزان انجام پذیرد.

عصرانه دانش آموزی با موضوع «ما و حاج قاسم» با حضور سعید علی‌خاصی، فعال فرهنگی و معاون طرح و برنامه بنیاد راهبری آلاء نیز از دیگر برنامه گرامی‌داشت روز جهانی مقاومت بود که در این برنامه، الگوی حاج قاسم به عنوان یک عنصر موفق مورد تحلیل متربیان مرکز سلاله قرار گرفت.

سعید علی‌خاصی در این برنامه، مهمترین ویژگی های شخصیت حاج قاسم سلیمانی را «مواجهه جدی و انتقادی با خود و فراتر رفتن از محدودیت ها» و «توجه توامان به همه ابعاد شخصیتی از جمله عقل و احساس» برشمرد.

همچنین جمعی از متربیان مرکز سلاله به همراه مادران خود، با مادر شهید حسن حجاریان دیدار و با قرائت فاتحه به مقام شامخ این شهید ادای احترام کردند. در این گفتگوی صمیمانه، مادر شهید حسن حجاریان نیز با ذکر خاطراتی از شهید گرانقدر، از حضور متربیان مرکز سلاله به همراه مادران خود تشکر و قدردانی نمودند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *