۳ شب عزای فاطمی در محفل نوجوانان هیئت سلالة النبی صلی الله علیه و آله مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله شعبه اصفهان در محل مسجد الامام ارواحنافداه خیابان بزرگمهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز سلاله، حجت‌الاسلام امین حقیقت‌نژاد در این مراسم که از روز جمعه 18 الی یک‌شنبه 20 دی‌ماه برگزار شد، با بیان این‌که هر کسی برای رسیدن به یک موفقیت باید هزینه بدهد و رنج و سختی تحمل کند، اظهار داشت: از آنجایی که دین برای ما یک چیز بسیار با ارزشی است هرکسی در مسیر دین‌داری حتما باید هزینه متحمل شود، نمی‌شود دین‌دار باشی ولی برای دین هزینه ندهی. پیغمبر گرامی اسلام این‌قدر در مسیر دین اذیت شد و سختی کشید. همسر او حضرت خدیجه علیهاالسلام نیز تمام اموال و دارایی خود را در مسیر دین خرج کرد اما ما به دنبال دین‌داری راحت طلبی هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنرانی خود گفت: عده ای مذهبی و انقلابی در این حوادث اخیر مغازه های خود را بسته بودند به این خاطر که می‌گفتند شیشه های مغازه ما را می‌شکنند و حاضر نیستند برای دین‌داری هزینه بدهند، چقدر روحانی‌هایی که با لباس معمولی بیرون می‌آمدند و می‌گفتند فحش می‌خوریم و حاضر نبودند برای دین‌داری فحش بحورند.

همچنین حجت‌الاسلام شیخ علی دیانی در شب سوم این مراسم با تأکید بر این‌که اگر ادعای امام زمان ارواحنافداه و عشق و دوستی با ایشان را داریم باید به حرفشان مو به مو گوش دهیم، افزود: پیغمبر اکرم صلوات الله علیه فرمودند: به اهل‌بیت علیهم‌السلام و قرآن هر دو باهم تمسک جویید و این دو ثقل را رها نکنید. انس و ارتباط جوانان ما با قرآن بسیار کمرنگ است و این مخالف حرف ایشان است.

ایشان در ادامه گفت: اگر می‌خواهیم عنایت خدا و اهل بیت را داشته باشیم باید علاوه بر تمسک و توسل به اهل‌بیت علیهم‌السلام، با قرآن و نماز اول وقت نیز مأنوس باشیم.

در ادامه این مراسم کربلایی احسان مقاره‌زاده، کربلایی سعید میرفهیمی و کربلایی سید سعید نصر به مرثیه سرایی در سوگ شهادت مظلومانه بانوی دو عالم حضرت فاطمه‌زهرا علیهاالسلام پرداخت.

همچنین در ابتدای این شب ها کربلایی سجاد گلستانه از متربیان مرکز سلاله حدیث شریف کساء را زمزمه کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *