همزمان با 29 ماه محرم الحرام 1444، نوجوانان هیئت سلالة النبی صی الله علیه و آله مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله شعبه قم عزادار شهادت امام حسین علیه السلام و یاران باوفایشان شدند.

به گزارش روابط عمومی مرکز سلاله، حجت الاسلام والمسلمین سید حمید جزایری، در جمع نوجوانان هیئت سلالة النبی صلی الله علیه و آله با اشاره به داستان ولیعهدی و کودک باایمان در خدمت حضرت امام رضا علیه السلام بیان کرد: اگر خدا بخواهد هر لطفی به هر کسی، هر چیزی و یا هر موجودی در این دنیا بکند از مسیر امام زمان ارواحنافداه که حجت، ولی و واسطه فیض او و مردم است، انجام می دهد.

وی به نوجوانان هیئت سلالة النبی صلی الله علیه و آله توصیه کرد: برای اینکه حق مولایمان امام زمان ارواحنافداه را ادا کرده باشیم و بتوانیم نسبت به ایشان وظیفه خود را انجام دهیم تا جایی که در توانمان است برای ایشان کاری انجام دهیم.

حجت الاسلام جزایری ادامه داد: رابطه قلبی خود با امام زمان ارواحنافداه را درست کنید تا خداوند متعال در تصمیم گیری های سخت و مشکلات زندگی دریچه های فیض خود را به روی شما باز کند.

در ادامه این مراسم حاج سید مهدی میرداماد به روضه خوانی پرداخت و شرکت کنندگان با سینه زنی و عزاداری گوشه‌‏هایی از عشق و ارادت خود به امام حسین علیه السلام و اهل بیت ایشان را به نمایش گذاشته و در سوگ شهادت آن حضرت اشک ماتم ریختند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *