آزمون ورودی 1401 مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله در شعب اصفهان و قم صبح جمعه 23 اردیبهشت ماه ۱۴01 با حضور دانش آموزان سید پسر مقطع سوم ابتدائی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز سلاله، سرپرست مرکز سلاله با اعلام این خبر گفت: در این آزمون که به صورت همزمان در شعب اصفهان و قم مرکز سلاله برگزار شد، تعداد 170 نفر در آزمون ورودی مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله شرکت نمودند.

علیرضا طاووسی با بیان اینکه آزمون جذب هر سال از میان دانش آموزان سید در مقطع سوم دبستان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: امسال ۳00 دانش آموز در این آزمون ثبت نام نمودند که از میان آن ها، 170 نفر در شعب اصفهان و قم مرکز سلاله در آزمون جذب حاضر شدند.

وی ادامه داد: نتایج این آزمون روز یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه اعلام خواهد شد و در مرحله بعدی، پذیرفته‌شدگان برای شرکت در مصاحبه و تست وکسلر دعوت خواهند شد.

سرپرست مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله در ادامه تصریح کرد: پذیرفته شدگان در مرحله تست وکسلر و مصاحبه در مرحله آخر در اردوی رفتارسنجی و شخصیت شناسی شرکت خواهند نمود و در نهایت تعداد ۳۰ دانش آموز – ۱۵ نفر در شعبه اصفهان و ۱۵ نفر در شعبه قم – به عضویت این مرکز در خواهند آمد.

علیرضا طاووسی افزود: مراحل تست وکسلر، مصاحبه و اردوی رفتار و شخصیت شناسی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به صورت حضوری برگزار می‌شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *