اگر بخواهیم یکی از تمایزهای مثبت مرکزسلاله را با عمده مجموعه های فرهنگی مشابه برشماریم، ارتباط قوی خانواده های یک گروه تربیتی با یکدیگر و با مربی گروه و کادر مرکز می باشد. هرچند این ارتباط در گروه های مختلف، از حیث کمیت و کیفیت متفاوت است، اما در همه گروه ها این اعتقاد وجود دارد که بدون حضور خانواده و مرکزیت آن و میدان داری خود خانواده ها، امر تربیت محقق نمی شود.

به گزارش روابط عمومی مرکز سلاله، در سال، موقعیت های متفاوتی هست که این دورهمی خانوادگی را محقق کند.روضه های خانگی محرم، اردوهای تفریحی خانوادگی فصل بهار و تابستان، جلسات خانواده و کارگاه های خانواده در فصول سردتر سال و دیدوبازدید نوروزی، هرکدام بهانه ای برای ارتباط جدی تر خانواده ها با یکدیگر می باشد.

شاید از همه اینها پررنگ تر، برنامه افطاری دورهمی خانوادگی گروه هاست که در ماه مبارک رمضان، علاوه بر انس و صمیمیت، معنویت را نیز بر سر سفره خانواده های سلاله می آورد. در ماه مبارک رمضان امسال نیز شاهد سفره های افطار ساده، اما باصفای گروه های تربیتی مرکز سلاله بوده ایم.

همچنین، همزمان با میلاد باسعادت کریم اهل بیت علیهم السلام، ایستگاه صلواتی نوجوانان هیئت سلاله النبی صلوات الله علیه و آله مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله شعبه قم در گذر بهار منتهی به حرم مطهر کریمه اهل بیت علهم السلام همراه با پذیرایی افطاری ساده برپا شد.

لازم به ذکر است، گروه های تربیتی هر کدام به صورت تفکیک گروهی برنامه افطاری جداگانه‌ای نیز در طول ماه مبارک رمضان داشتند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *