متربیان گروه تخصصی کلیپ سازی مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله شعبه قم از شبکه ماهواره‌ای المعارف بازدید و در جریان روند فعالیت های این شبکه قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی مرکز سلاله، متربیان گروه تخصصی کلیپ سازی مرکز سلاله شعبه قم در جهت رشد و اعتلای علمی و آشنایی با ظرفیت های شغلی رشته مناسب خود، از بخش های فضای مجازی، تدوین، تولید، پخش و پژوهش شبکه ماهواره‌ای المعارف بازدید نمودند.

لازم به ذکر است؛ شبکه ماهواره‌ای المعارف، شبکه ای اسلامی است كه متعلق به شيعيان بحرين می باشد، در سال 1428 هجری قمری با همت مؤمنان مخلص تأسیس و رویکرد آن از روز اول اعتدال به دور از افراط و غفلت است و در صدد گسترش معارف دینی بر اساس رویکرد اهل بیت علیهم السلام است. اين شبكه، درنظردارند تا اين ايستگاه ماهواره‌ای بتواند در ارائه تعريفی جديد و پايبند از مفاهيم اسلامی در همه زمينه‌های قرآنی، روايی، فقهی و اجتماعی به‌دور از افراط و تفريط و با رعايت ميانه‌روی پيشرو باشد.

همچنین اين شبكه قصد دارد به‌ شكل تخصصی، هدفمند، به‌روز و همگام با شريعت اسلامی در زمينه‌های آگاهی‌بخشی دينی، تربيتی و اخلاقی و نيز ترويج فضايل گام ‌‌بردارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *