برنامه‌های ترم زمستان بهار 1400-1401 مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله با حضور ۲۶۲ متربی در قالب ۱۶ گروه از روز شنبه 2 بهمن‌ماه 1400 در شعب اصفهان و قم آغاز و تا پنج شنبه 29 اردیبهشت ماه 1401 ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی مرکز سلاله، مسئول تربیت و پژوهش مرکز سلاله با اعلام این خبر گفت: کلاس‌های مرکز سلاله در این ترم به صورت حضوری و با حفظ پروتکل‌های بهداشتی برگزار می شود.

مهدی نفیسی مهر با تأکید بر اینکه جلسات فرهنگی تربیتی رویش با هدف ارتقای سطح توانمندی متربیان در تمام ساحات وجودی انسان و رسیدن به انسان کامل، سالم و متعالی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: متربیان در این ترم طبق سرفصل‌های مشخص شده طرح ۹ ساله شجره طوبی، شامل تفکر و خلاقیت، آداب اجتماعی در سیره اهل بیت علیهم السلام تحلیل فیلم، فروع دین، خلطره نویس و امر به معروف در سیره پیامبر صلوات الله علیه و آله برای پایه‌های چهارم تا ششم و تقلید، خداشناسی، معادشناسی، نهج البلاغه، اخلاق باطنی، اقتصاد و تجارت و امر به معروف و نهی از منکر برای پایه های هفتم تا یازدهم در جلسات فرهنگی تربیتی رویش حاضر می شوند.

وی در ادامه به کلاس‌های استعدادی ترم زمستان بهار 1400-1401 اشاره و خاطرنشان کرد: متربیان شعب اصفهان و قم مرکز سلاله در دو ساحت علمی فناوری و فرهنگی هنری در کلاس‌های لذت زبان فارسی، مبانی کلیپ سازی، مبانی نانو، نجوم، برنامه نویسی، رباتیک، نانو، خوشنویسی و پویانمایی شرکت می نمایند.

وی با بیان اینکه کلاس‌های انجمن نامه آسمانی با هدف انس متربیان با قرآن کریم و  تشخیص استعداد قرآنی متربیان در یکی از حوزه‌های حفظ، قرائت و مفاهیم برگزار می‌شود، عنوان کرد: این کلاس‌ها در ۱۲ جلسه با موضوع روخوانی و روانخوانی برای پایه‌های چهارم تا ششم و مفاهیم قرآن کریم برای پایه‌های هفتم تا یازدهم برگزار می شود.

نفیسی مهربرنامه‌های مناسبتی، کارگاه آموزش خانواده، جلسات مشاوره فردی و خانوادگی، انجمن اولیاء، برنامه‌های ورزشی، اردوهای تربیتی و آموزشی،  شورای جوانه‌ها، شورای مشورتی مربیان تربیتی و بازدیدهای علمی و تربیتی  را از دیگر برنامه‌های این مراکز در ترم زمستان بهار 1400-1401 برشمرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *