تابستان داغ مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله با حضور 262 متربی در قالب ۱۶ گروه از روز شنبه ۵ تیرماه در شعب اصفهان و قم آغاز و تا روز چهارشنبه 31 شهریورماه ادامه داشت.

مسئول تربیت و پژوهش مرکز سلاله با اعلام این خبر گفت: «کلاس‌های مرکز سلاله در این ترم به صورت حضوری و غیرحضوری و با حفظ پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد».

مهدی نفیسی مهر با تأکید بر اینکه جلسات فرهنگی تربیتی رویش با هدف ارتقای سطح توانمندی متربیان در تمام ساحات وجودی انسان و رسیدن به انسان کامل، سالم و متعالی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: «متربیان در این ترم طبق سرفصل‌های مشخص شده طرح ۹ ساله شجره طوبی، شامل روخوانی کتاب و تولید نشریه دیواری و سه بعدی و تولید کتاب برای پایه‌های چهارم تا ششم شگفتی‌های افرینش (توحید) برای پایه هفتم، احکام برای پایه هشتم، راهنماشناسی برای پایه نهم، دشمن‌شناسی برای پایه دهم و حکومت اسلامی برای پایه‌های یازدهم در جلسات فرهنگی تربیتی رویش حاضر شدند».

وی در ادامه به کلاس‌های استعدادی ترم تابستان ۱۴۰۰ اشاره و خاطرنشان کرد: «متربیان شعب اصفهان و قم مرکز سلاله در دو ساحت علمی فناوری و فرهنگی هنری در کلاس‌های لذت های علوم، نقاشی، سفالگری، رباتیک مقدماتی، لذت‌های فارسی، مبانی پرواز، طراحی، آزمایشگاه علوم، کلیپ‌سازی، برنامه‌نویسی، رباتیک تخصصی و نانو تکنولوژِی و پویانمایی شرکت کردند».

نفیسی‌مهر با تأکید بر اینکه پرورش استعداد و مهارت باید توأم با یکدیگر باشد، افزود: «متربیان مرکز سلاله در برای کسب مهارت‌های عملی در کنار دانش‌افزایی، در کارگاه مهارت‌های خانه داری، ارتباط با طبیعت، ترفندهای بازی‌های فکری، کار با کامپیوتر، کمک‌های اولیه، کار با ابزارهای فنی و مطالعه و تست‌زنی حاضر شدند».

وی با بیان اینکه کلاس‌های انجمن نامه آسمانی با هدف انس متربیان با قرآن کریم و  تشخیص استعداد قرآنی متربیان در یکی از حوزه‌های حفظ، قرائت و مفاهیم برگزار می‌شود، عنوان کرد: «این کلاس‌ها در ۱۲ جلسه با موضوع روخوانی و روانخوانی برای پایه‌های چهارم تا ششم و حفظ موضوعی قرآن کریم برای پایه‌های هفتم تا یازدهم برگزار شد».

نفیسی مهربرنامه‌های مناسبتی، کارگاه آموزش خانواده با موضوع «فرزند پروری در عصر دیجیتال» و «افزایش تقیدات مذهبی»، جلسات مشاوره، انجمن اولیاء، برنامه‌های ورزشی، اردوهای تربیتی و آموزشی،  شورای جوانه‌ها، شورای مشورتی مربیان تربیتی، جشنواره سلاله تلنت و بازدیدهای علمی و تربیتی  را از دیگر برنامه‌های این مراکز در ترم تابستان ۱۴۰۰ برشمرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *