مدیر مرکز سلاله شعبه اصفهان گفت: روضه های خانگی به بستری برای ارتباط معنوی و صمیمی خانواده ها با پرسنل و مربیان تربیتی مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله تبدیل شده است.

به گزارش روابط عمومی مرکز سلاله، حجت السلام فرشاد توسلی با تأکید بر اینکه روضه های خانگی برکات تربیتی فراوانی دارد، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در جلسه‌ای که با ستاد ملی مقابله با کرونا داشتند پس از دستورات مبنی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی فرمودند اصل در مسأله کرونا، معنویت است که توجه کمتری به این بخش از صحبت‌های ایشان شده است.

ایشان ادامه داد: به همین جهت مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله شعبه اصفهان در محرم و صفر امسال تصمیم گرفت طبق روال گذشته که جلسات هفتگی در خانه‌ها رواج داشت و امروز کمرنگ شده، مجدد در بین خانواده های این مرکز احیا نماید.

مدیر مرکز سلاله شعبه اصفهان تصریح کرد: این ارتباط می توانست در قالب های دیگری شکل بگیرد و به بهانه های دیگری کادر و مربی به خانه متربیان بروند، اما هیچکدام از این قالب ها، معنویت و پویایی هیات را ندارند. اینکه بچه ها خانه را برای برپایی روضه مزین می کنند و فضای خانه، عطرحسینی می گیرد برکات تربیتی فراوانی دارد، و اینکه در همین حال و هوا، خانواده و کادرمرکز یکدیگر را ملاقات می کنند، نسبت زیبایی را بین آنها برقرار می کند.

لازم به ذکر است؛ خانواده های مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله شعبه اصفهان می توانند برای برگزاری یک روضه خانگی با مربی تربیتی گروه فرزند خود هماهنگ کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *