مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله شعبه اصفهان همزمان با دهه امامت و ولایت و عید الله الاکبر عید سعید غدیر خم برنامه های مختلفی را برگزار نمود.

به گزارش روابط عمومی مرکز سلاله، مدیر مرکز سلاله شعبه اصفهان با اعلام این خبر گفت: خدای متعال به ما توفیق داد در دهه امامت و ولایت و عید الله الاکبر عید سعید غدیر خم، به همت متربیان مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله شعبه اصفهان ایستگاه صلواتی در محل خیابان پروین دایر و با شربت از مردم عزیز پذیرایی شد.

حجت الاسلام فرشاد توسلی ادامه داد: در کنار ایستگاه صلواتی هدایایی نیز به کودکانی که در ایستگاه حاضر می شدند داده می شد.

وی با تأکید بر اینکه اطعام مؤمنان از سفارشات معصومین (علیهم السلام) در روز عید غدیر خم است، خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده همزمان با روز عید سعید غدیرخم با مشارکت خیّران 800 پرس غذای گرم در میان نیازمندان و کودکان کار شهر اصفهان توزیع شد.

حجت الاسلام فرشاد توسلی در ادامه توزيع بسته هاي شكلات در گذرگاه فرهنگی چهارباغ اصفهان، برگزاری جشن و مولودی خوانی، آذین بندی فضای بیرونی ساختمان مرکز و برگزاری مسابقه کتابخوانی را از دیگر برنامه های مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله شعبه اصفهان برشمرد.

مدیر مرکز سلاله شعبه اصفهان با تأکید بر اینکه هزینه ویژه برنامه های دهه امامت و ولایت توسط خیّران و خانواده متربیان تأمین شده است، تصریح کرد: برگزاری کلیه برنامه های این دهه مرکز سلاله شعبه اصفهان توسط متربیان انجام شده است،

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *