مدیر مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله شعبه قم با بیان اینکه ماه رمضان بهار همه میهمانی هاست. مخصوصا امسال که بهار طبیعت با بهار قرآن و ماه نزول قرآن یعنی ماه رمضان مقارن گشته است، گفت: در ماه مبارک رمضان هر روز برنامه‌های ویژه‌ای برای متربیان این مرکز با محوریت فضای مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی مرکز سلاله، حجت الاسلام علی حق شناس با بیان این مطلب اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن ماه رمضان و با توجه به شیوع بیماری منحوس کرونا ویژه برنامه هایی با محوریت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی اجرایی می شود.

حجت الاسلام علی حق شناس با اشاره به جزئیات این برنامه ها گفت: در ایام ماه مبارک رمضان و با هدف اشاعه و گسترش فرهنگ قرآنی در بین متربیان مرکز سلاله، محفل جزء خوانی قرآن کریم به صورت مجازی و در فضای اسکای روم، همه روز بعد از نماز ظهر و عصر برگزار می شود.

وی با بیان اینکه تلاوت هر آیه در ماه مبارک رمضان ثواب یک ختم قرآن دارد، عنوان کرد: مسابقه قرآنی «30 جرعه نور» از 30 جزء قرآن به صورت روزانه در کانال مرکز بارگزاری و در پایان ماه مبارک رمضان به افرادی که بیشترین پاسخ صحیح را ارسال کرده باشند، جوائز نفیسی  اهداء می شود.

مدیر مرکز سلاله شعبه قم، مسابقه کتابخوانی «فریادرس فریادخواهان»، افطاری ویژه خانواده متربیان همزمان با میلاد باسعادت امام حسن مجتبی علیه السلام، نجوای با خالق (مناجات خوانی شب 27 ماه مبارک رمضان)، جلوه های رمضان (تهیه کلیپ و عکس با موضوع ماه مبارک رمضان)، ختم دسته جمعی صلوات و قرآن کریم، جلسات رویش آسمانی، افطاری به صورت گروهی و توزیع 520 پرس غذای گرم در بین خانواده های نیازمند شهر قم را از دیگر برنامه های مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله در ماه مبارک رمضان برشمرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *