همزمان با میلاد باسعادت حضرت زینب کبری(علیهاالسلام) و روز پرستار از مقام پرستاران مجتمع آموزشی درمانی، پژوهشی خورشید قدردانی به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی مرکز سلاله ، عصر شنبه 29 آذرماه طی مراسمی از تعدادی از پرستاران مجتمع آموزشی درمانی، پژوهشی خورشید، با حضور پرسنل و مربیان تربیتی مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله شعبه اصفهان تجلیل به عمل آمد.

مرتضی محمدی؛ مدیر مجتمع آموزشی درمانی، پژوهشی خورشید ضمن قدردانی از حضور پرسنل و مربیان تربیتی مرکز سلاله شعبه اصفهان در این بیمارستان، گفت: زحمات کادر درمان به ویژه پرستاران قابل جبران نخواهد بود و در طی این یکسال با شیوع ویروس کرونا چه روزهای سخت و طاقت فرسایی را برای خدمت به بیماران با دوری از خانواده سپری کردند و همانند روزهای های دفاع مقدس به جهاد در عرصه سلامت پرداختند.

در پایان این مراسم، از تعدادی از پرستاران منتخب مجتمع آموزشی درمانی، پژوهشی خورشید با اهدای شاخه گل و لوح تقدیر قدردانی شد.

همچنین همزمان با میلاد باسعادت حضرت زینب کبری(علیهاالسلام) و روز پرستار از والدین پرستار متربیان مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله شعبه اصفهان قدردانی شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *