مسئول تربیت و پژوهش مرکز سلاله با اعلام این خبر گفت: ترم پائیز 1399 مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله با حضور 225 متربی در قالب 14 گروه از تاریخ 12 مهرماه 1399 در شعب اصفهان و قم آغاز و تا تاریخ 30 آذرماه ۱۳۹۹ ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی مرکز سلاله، مهدی نفیسی مهر با تأکید بر اینکه برنامه های استعدادی و تربیتی مرکز سلاله به ۲ صورت حضوری و غیرحضوری برگزار می شود، افزود: در این ترم باتوجه به شیوع بیماری کرونا شیوه ترکیبی آموزش حضوری و مجازی در مرکز سلاله اجرا می شود، البته کلاس های حضوری با تعداد متربیان کم و حفظ کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

وی در ادامه به کلاس های استعدادی ترم پائیز 1399 اشاره و خاطرنشان کرد: متربیان شعب اصفهان و قم مرکز سلاله با هدف شناسایی و کشف زمینه های استعدادی در دو ساحت علمی فناوری و فرهنگی هنری و پرورش آنها به سمت رشد و تعالی در کلاس های نجوم، عکاسی، مبانی کامپیوتر، طراحی، رباتیک، نانو تکنولوژی، برنامه نویسی، شعر و ادبیات، کلیپ سازی و خوشنویسی شرکت خواهند نمود.

نفیسی مهر با تأکید بر اینکه متربیان می بایست در کنار پرورش استعداد خود، مهارت های اولیه ای که در طول زندگی به آن احتیاج دارند را بیاموزند، افزود: مهارت آموزی در نظام های آموزشی پیشرفته جایگاه ویژه ای دارد؛ لذا در جهت کسب مهارت های عملی در کنار دانش افزایی، متربیان در ترم پائیز 1399 در کلاس های مهارت های خانه داری، ماجراجویی (ارتباط با طبیعت)، فن بیان، امداد و نجات (کمک های اولیه) و مکانیک خودرو حاضر خواهند شد.

ایشان با بیان اینکه کلاس های انجمن نامه آسمانی با هدف آشنایی و ایجاد انگیزه ره آموزان برای کار با قرآن، فصیح خوانی و فهم آیات قرآن برگزار می شود، عنوان کرد: این کلاس ها در 10 جلسه و با موضوع روخوانی و روانخوانی برای پایه های چهارم تا ششم و حفظ موضوعی قرآن کریم برای پایه های هفتم تا دهم برگزار خواهد شد.

مسئول تربیت و پژوهش مرکز سلاله در ادامه با تأکید بر اینکه جلسات فرهنگی تربیتی رویش با هدف تقویت هوش هیجانی و رشد تقیدات مذهبی، تحکیم عقاید و کسب مهارت های اجتماعی در کنار رشد اخلاقی برگزار می شود، تصریح کرد: متربیان در این ترم طبق سرفصل های مشخص شده طرح ۹ ساله شجره طوبی، شامل مدیریت زمان برای پایه های چهارم تا ششم، رمز موفقیت نخبگان برای پایه هفتم، خودشناسی برای پایه هشتم، امام شناسی برای پایه نهم و آشنایی با نهج البلاغه برای پایه های دهم در جلسات فرهنگی تربیتی رویش حاضر خواهند شد.

مهدی نفیسی مهر با تأکید بر اینکه کلیه برنامه های شعب اصفهان و قم در این ترم با رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی انجام می شود، گفت: برنامه های مناسبتی به صورت حضوری و غیرحضوری، کارگاه آموزش خانواده، جلسات مشاوره، نشست های بصیرتی، برگزاری مسابقه کتابخوانی، پخش فیلم های تربیتی و رزمایش همدلی و کمک مومنانه از دیگر برنامه های این مراکز در ترم پائیز مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله می باشد.

مهدی نفیسی مهر در پایان تأکید کرد: کلیه برنامه های ورزشی و اردویی ترم پائیز ۱۳۹۹ به علت شیوع ویروس کرونا علی­رغم برنامه ریزی فعلاً برگزار نمی شود.­

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *