مسئول تربیت و پژوهش مرکز سلاله با اعلام این خبر گفت: به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم، مسابقات بزرگ غدیر در دو بخش خطبه خوانی و کتابخوانی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی مرکز سلاله، مهدی نفیسی مهر اظهار کرد: پذیرش ولایت امیر مومنان(علیه السلام) از مسائلی است که بارها مورد تاکید پیامبر اکرم(صلوات الله علیه) قرار گرفته است. به طوری که ایشان در خطبه غدیر می فرمایند: «حاضران به غایبان و پدران به فرزندان خود برساند» و بر همین اساس مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله جهت آگاهی دهی نوجوانان و متربیان مرکز از مسئله امامت و ولایت، مسابقه بزرگ غدیر را برای ایام دهه ولایت تدارک دیده است.

نفیسی مهر در خصوص برگزاری این مسابقه، گفت: مسابقه بزرگ غدیر در قالب های حفظ متن عربی و فارسی خطبه غدیر ویژه مقاطع چهارم تا دهم، آزمون تستی و تشریحی از متن فارسی خطبه غدیر ویژه مقطع هفتم تا دهم و مسابقه کتابخوانی «سفری که پر ماجرا شد» ویژه مقاطع چهارم تا ششم اجرا می ‌شود.

مسئول تربیت و پژوهش مرکز سلاله در باره جوایز این مسابقه ابراز کرد: جایزه حفظ کامل متن عربی خطبه غدیر یک میلیون تومان و نصف آن 500 هزار تومان، جایزه حفظ کامل متن فارسی خطبه غدیر 300 هزار تومان و نصف آن 150 هزار تومان، جایزه آزمون تستی و تشریحی متن فارسی خطبه غدیر 6 جایزه 110 هزار تومانی و جایزه مسابقه کتابخوانی محصولات فرهنگی می باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متربیان عزیز می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به مربیان تربیتی خود مراجعه نمایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *