اردوی زیارتی سیاحتی

اردوی زیارتی سیاحتی

اردوی زیارتی سیاحتی ره آموزان گروه های سید الشهدا، شهید زین الدین وشهید حججی (مقاطع چهارم، پنجم و ششم) مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله شعبه قم به مقصد تهران روز جمعه 24 آبان ۹8 برگزار گردید.

در این اردوی زیارتی سیاحتی یک روزه ره آموزان با حضور در باغ وحش ارم از قسمت های مختلف این باغ بازدید نمودند و لحظات خوشی را با مربیان خود سپری نمودند.
سپس ره آموزان در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حاضر شدند پس از ادای احترام و زیارت شهدای گمنام این مجموعه در مسجدحاضر و نماز جماعت ظهر و عصر را برپانمودند.
پس از نماز جماعت، ره آموزان در محل موزه حاضر و از تالارهای آستانه، انقلاب، دفاع مقدس،شهادت، دستاوردهای انقلاب دیدار کرده و ضمن بهره مندی از فضای معنوی بازدید، کارشناسان آن مجموعه برای ره آموزان توضیحاتی ارائه میدادند.
سپس ره آموزان در فضای پارک پل طبیعت ناهار را میل و راهی بازدید از پل طبیعت به همراه مربیان خود شدند.
برنامه پایانی زیارت از حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(علیه السلام) بود که پس از اقامت نماز جماعت مغرب و عشاء، سرپرست مرکز حجت السلام حق شناس به نکاتی درخصوص زیارت امامزاداگان مدفون در حرم صحبت نمودند سپس ره آموزان بصورت گروهی به اتفاق مربیان خود به زیارت مشرف شدند.
لازم به ذکر است در مسیر رفت وبرگشت ره آموزان در اتوبوس به بازی های گروهی (پانتومیم، گل یا پوچ، شهروند، و…) و مولودی خوانی با مربیان خود پرداختند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *