کلاس های ترم تابستان مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله در سال 1398 همزمان در دو شعبه اصفهان و قم روز یکشنبه 2 تیرماه آغاز و طی برنامه های ابلاغی برگزار گردید.

کلاس های ترم تابستان مرکز سلاله شعبه اصفهان در دو مرحله صبح و بعدازظهر در دهکده فرهنگی منتظران آفتاب و مدرسه علمیه الهدی برگزار گردید.

کلاس های صبح ویژه گروه های فجر، سلمان و ره آموزان جدیدالورود که شامل: آموزش ورزش باستانی، بازی و نشاط(بازی های گروهی با مربی)، کلاس های رویش، کلاس نامه های آسمانی و کلاس های مهارتی بود که در کلاس های مهارتی ره آموزان گروه سلمان به آموزش آشپزی و خانه داری و ره آموزان گروه فجر در کلاس تعمیر و نگهداری به آموزش باغبانی و کاشت گیاه مشغول شدند.

علاوه بر آن ره آموزان جدید الورود در کلاس آموزشی فن گفتگو شرکت کردند.

کلاس های بعدازظهر از ساعت 16 الی 20 ویژه گروه های کوثر، یاسین و نور در مدرسه علمیه الهدی برگزار گردید.این کلاس ها شامل: کلاس های رویش و نامه آسمانی، کلاس سواد رسانه ویژه گروه کوثر، کلاس تفکر خلاق ویژه گروه یاسین و نور و همچنین کلاس روش فیش برداری از متون برای گروه نور برگزار گردید.

کلاس های استعدادی و تربیتی ترم تابستان ره آموزان شعبه قم نیز با عنوان جلسات رویش، نامه های آسمانی، زبان انگلیسی برای مقاطع هفتم، هشتم و نهم و برای مقاطع چهارم، پنجم وششم با عنوان جلسات رویش، نامه های آسمانی، و مهارت های زندگی شامل آشنایی وکار با ابزار و آموختن آداب زندگی شخصی و اجتماعی در ساختمان مرکز سلاله آغاز شد.
کلاس های استعدادی مرکز در مقطع چهارم شامل: علوم، سفالگری، الکترونیک، طراحی
مقطع پنجم ساحت علم و فناوری شامل: علوم، محاسبات عددی، رباتیک
مقطع پنجم ساحت فرهنگ و هنر شامل: داستان نویسی، خوشنویسی و سفالگری
مقطع ششم ساحت علم وفناوری شامل: علوم، محاسبات عددی، رباتیک
مقطع ششم ساحت فرهنگ و هنر شامل: کلیپ سازی ، طراحی و شعر و ادبیات
در مقاطع هفتم، هشتم و نهم ساحت علم و فناوری شامل: نانو تکنولوژی، رباتیک، برنامه نویسی، زبان انگلیسی و سواد رسانه
مقاطع هفتم، هشتم و نهم ساحت فرهنگ وهنر: شعر و ادبیات، خوشنویسی، کلیپ سازی، مستند، زبان انگلیسی و سواد رسانه می باشد.

این کلاس ها هر هفته سه شنبه ها از ساعت 8:30 الی 12:30 در ساختمان جامعه المرتضی علیه السلام برگزار می گردد.
کلاس های ورزشی وتفریحی شعبه قم شامل: بازی های گروهی، بازدید علمی، بازدید فرهنگی، سالن ورزشی و شنا می باشد که این کلاس ها برای کلیه مقاطع روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت ۹ الی 12:00 برگزار می گردد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *