جشنواره ورزشی فجر با همکاری مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله و مرکز فرهنگی خاتم الاوصیاء (عج الله تعالی فرجه الشریف) در اولین روز دهه مبارک فجر با اهداف همبستگی میان دو مرکز، تقویت روحیه تیمی، فراهم سازی یک زمینه رقابتی سالم و ایجاد روحیه نشاط و شادابی برای شرکت کنندگان برگزار گردید.

این جشنواره که در محل دهکده فرهنگی منتظران آفتاب از ساعت 9 الی 17 برگزار گردید، تعداد نزدیک به 140 نفر از متربیان و کادر دو مرکز حضور داشتند و شرکت کنندگان در قالب 17 تیم در یک فضای صمیمی و دوستانه به مسابقه با یکدیگر پرداختند. نحوه برگزاری مسابقات به گونه بود که متربیان پایه های همسان چهارم تا هشتم با یکدیگر رقابت نمودند.

در این برنامه بازی ها در رشته های فردی دارت، تیراندازی با کمان، شنا و دراز و نشست و رشته های گروهی فوتبال، فوتبال دستی، ایرهاکی و پینگ پنگ انجام پذیرفت و طبق برنامه ریزی صورت گرفته، 140 مسابقه میان تیم های حاضر در این جشنواره برگزار گردید. تقسیم بندی نفرات شرکت کننده در مسابقات گروهی به گونه ای بود که همه اعضا تیم حداقل در یکی از رشته های فوتبال دستی، ایرهاکی و پینگ پنگ حضور داشته باشند. لازم به ذکر است که رشته های فردی میان همه متربیان برگزار گردید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *