کلاس های ترم زمستان بهار مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله در دو شعبه اصفهان و قم از تاریخ 3 بهمن 1397 آغاز شد.

کلاس های شعبه اصفهان از روز چهارشنبه 3 بهمن در مرکز آموزش حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر علیهم السلام برای مقاطع چهارم و پنجم(گروه های سلمان و فجر) و با کلاس های نامه های آسمانی، داستان نویسی، رویش، نشاط و سرگرمی، نجوم و خوشنویسی و در روز پنجشنبه 4 بهمن برای مقاطع ششم، هفتم و هشتم(گروه های نور، یس و کوثر) با کلاس های رویش، سازه ماکارانی، نامه آسمانی، نشاط و سرگرمی، رباتیک، برنامه نویسی، خوشنویسی، شعر و ادبیات و زیست شناسی آغاز گردید.

لازم به ذکر است دانش آموزان گروه نور و با کمک مربی خود جناب آقای چاووشی نمایشگاهی در قالب پوستر با موضوع جنگ در یمن دایر کردند.

کلاس های شعبه قم نیز روز پنجشنبه 4 بهمن آغاز گردید. شروع کلاس ها با حضور متربیان و مربیان در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها بود که علاوه بر زیارت دستجمعی ، متربیان در کلاس های رویش خود نیز شرکت کردند.در ادامه ره آموزان در حجره شهید مدافع حرم، شهید ایمانی در صحن امام رضا (علیه السلام) حاضر شدند و پس ازقرائت فاتحه، دکلمه خوانی سید محمد جزایری از گروه شهید زین الدین در وصف حضرت زهرا سلام الله علیها اجرا گردید.
همچنین در ادامه ره آموزان از بیانات حجه الاسلام و المسلمین لطفی نیاسر پدر شهید مدافع حرم مهدی لطفی نیاسر استفاده نمودند. ایشان در بیانات خود در مورد رمز های موفقیت نوجوانان و تطبیق آن با شهید مهدی لطفی نیاسر پرداختند و خاطراتی از فرزند شهید در این مورد بیان کردند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *