مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله شعبه اصفهان در ترم پاییز سال 97 برنامه های هفتگی خود را از تاریخ ۵ مهر آغاز و در 29 آذر به پایان رساند. در ادامه مختصری از فعالیت های متربیان در این شعبه را ملاحظه می کنید.

در این ترم متربیان در سه دسته برنامه فعالیت داشتند:۱- جلسات فرهنگی تربیتی رویش ۲- انجمن قرآنی نامه های آسمانی ۳- کارگاه های استعدادی که شامل: کامپیوتر، عکاسی، نجوم، رباتیک،برنامه نویسی، بازیگری و ماکت سازی بود. این برنامه ها برای گروه های فجر و سلمان در روزهای چهارشنبه و گروه های نور،یاسین و کوثر در روزهای پنجشنبه برگزار می گردید.

در کنار این برنامه ها فعالیت های فوق برنامه از قبیل: اردوی های دانش آموزی باغ بهادران، درچه و کوه صفه،  زیارت مزار شهید حججی و خاطره گویی از ایشان، دیدار با خانواده شهید آقادادی، برنامه شبی در سلاله، تجربه آداب معاشرت، ترویج فرهنگ کتابخوانی، هیئت دانش آموزی سلاله النبی صلی الله علیه و آله و سلم ، کلاسهای ورزشی، برگزاری نمایشگاه کتاب، کارگاه های آموزش خانواده، برپایی جشن تولد ویژه متربیان عضو مرکز، جلسات شورای مربیان و همچنین مشارکت فعال خانواده های متربیان جهت برگزاری جلسات انجمن اولیاء و مربیان، برگزار گردید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *