اردوی یک روزه تفریحی تربیتی امامزاده عبداالله علیه السلام با حضور متربیان گروه های شهید زین الدین و شهید حججی در روز جمعه ۲۵ آبان ماه ۹۷ برگزار گردید.

طبق برنامه ره آموزان از ساعت 7:15صبح در محل مصلی قم تجمع کرده و حرکت به سمت امامزاده عبدالله علیه السلام را آغاز کردند.در بین راه فعالیت هایی توسط مربیان از قبیل بیان آداب سفر، خواندن دعای سفر، وبازی های از قبیل بازی با لغات، پرسش و پاسخ و معما و پانتومیم انجام گرفت.
ساعت 9 صبح ره آموزان به امامزاده عبدالله رسیده و برنامه ی اردوی خود را با زیارت امامزاده و خواندن زیارت امین الله رسما آغاز کردند.سپس به ورزش صبحگاهی پرداخته و تا ساعت 11:30 به بازی هایی از قبیل فوتبال،رابط و سپس کوهنوردی پرداختند.
سپس ره آموزان به اقامت نماز جماعت پرداخته و بعد از آن برنامه ی مسابقه ی پخت غذا توسط خود ره اموزان برگزار گردید. در این مسابقه ره اموزان باید به جستجوی وسائل مورد نیاز جهت پخت غذا که در محیط امامزاده پنهان گردیده بود به صورت گروهی بپردازند، که با هدف ایجاد حس تعاون، جمع پذیری، و مدیریت بحران برگزار گردید. نکته قابل توجه در این برنامه پخت غذا برای اولین بار توسط خود ره آموزان بود که باعث واکنش های مثبتی از جانب ره آموزان و خانواده های آنان گردید.
بعد از صرف غذا متربیان به صورت گروهی در اختیار مربیان قرار گرفته و برنامه های گروهی را را به اجرا رساندند.
در پایان مدیر محترم شعبه قم به بیان نکات تربیتی در مورد درس هایی که از اردو میتوان گرفت پرداختند. و در پایان گروه برتر در اردو معرفی گردید که جوائزی برای آن ها در نظر گرفته شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *