عصر یکشنبه 9 اردیبهشت‌ماه آئین افتتاحیه ترم بهارتابستان ۱۴۰3 مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله شعبه اصفهان در حرم مطهر حضرت زینب علیهاالسلام خواهر امام رضا علیه السلام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز سلاله، در این برنامه که با حضور خانواده‌های گروه‌های نجم، سبحان، سلام، قدر، تسنیم، شمس، فجر و نور برگزار شد، حجت الاسلام مجتبی خانی با اشاره به این‌که در برخورد با انسان‌ها به ویژه فرزندان در وهله اول رفتار آن‌ها دیده نشود بلکه رنج‌ها و سختی‌های آن‌ها دیده شود، راهکار شفقت درمانی را در بسیاری از مشکلات توصیه کرد.

وی با تأکید بر این‌که شناخت والدین از یکدیگر باعث بهتر شدن روابط می‌شود، خاطرنشان کرد: اگر آقایان نیازهای خانم‌ها که عمدتاً نیاز به توجه، احساس محبت و آرامش است را تأمین کنند، مادر هم می‌تواند به وظایف خود که ازجمله مهم‌ترینش تربیت فرزند است به خوبی برآید.

حجت‌الاسلام خانی در توصیه‌ای به خانم‌ها گفت: غرور مردان را در نظر بگیرید و حس بزرگی مرد را خدشه‌دار نکنید تا مردان هم بتوانند نیازهای همسران و فرزندان را به خوبی تأمین کنند.

در ادامه این آئین حجت‌الاسلام امین حقیقت‌نژاد، مدیر مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله به چشم انداز مرکز سلاله در سال ۱۴۰۳ و توانمند سازی کادر و مربیان تربیتی که اثر مستقیم بر متربیان و خانواده ها دارد اشاره و خاطرنشان کرد: وظیفه اصلی تربیت بر عهده پدرها و مادرها است و در این مسیر سخت شاید ما بتوانیم به شما کمک کنیم.

قرائت قرآن، زمزمه حدیث شریف کساء و سخنرانی حجت الاسلام احمدرضا رئیسی؛ مدیر مرکز سلاله شعبه اصفهان از دیگر برنامه های این مراسم بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *