مسئول جذب مرکز سلاله با اعلام این خبر گفت: فرایند جذب مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله در سال ۱۴۰3 به منظور پذیرش دانش آموز سید پسر پایه سوم ابتدائی در شعب اصفهان و قم آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز سلاله، مهدی نفیسی‌مهر گفت: در مرحلۀ اول این فرایند، خانواده‌ها پس از ثبت‌نام اولیه در جلسۀ معارفۀ حاضر و برنامه‌های مختلف مرکز اعم از برنامه‌های تربیتی، استدادی برای آن‌ها معرفی و ارائه می‌شود.

وی سنجش رفتار و شناخت شخصیت دانش‌آموز را از اهداف اردوی شخصیت‌شناسی برشمرد و تصریح کرد: دانش‌آموزان در دومین مرحله در فضایی جذاب و بانشاط به‌صورت گروه‌بندی‌شده، با هم‌تیمی‌هایشان به همراه مربی گروه به فعالیت‌هایی سرگرم‌کننده اعم از بازی پانتومیم و بازی‌های فکری می‌پردازند.

نفیسی‌مهر مصاحبه با خانواده‌های دانش‌آموزان جذب شده و مرحله اردوی شخصیت‌شناسی را سومین مرحله جذب بیان وعنوان کرد: در این مرحله کادر مرکز در جلسه‌ای صمیمی با خانواده‌ها و همین‌طور کودک‌شان به گفت‌وگو و صحبت می‌پردازند. هدف از این گفت‌وگو شناخت هر چه بهتر مرکز از خانواده‌ها و همچنین خانواده‌ها از مرکز می‌باشد.

لازم به ذکر است، 2۵ تا 3۰ دانش‌آموز سید مستعد با طی مراحل جذب در هر شعبه به عضویت مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله درخواهند آمد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *