همزمان با ماه مبارک رمضان، بهار بندگی و قرآن و بهار طبیعت، مرکزتربیتی و پرورش استعداد سلاله شعبه قم برنامه‌‎های مختلفی در راستای بهره‌مندی بیشتر متربیان از تعطیلات نورزوی و بستر معنوی ماه مبارک رمضان برگزار نمود.

به گزارش روابط عمومیم مرکز سلاله، برنامه مسابقه روزانه جرعه‌ای از نور که به صورت روزانه از جزهای قرآن کریم آن روز چند سوال قرانی برای متربیان و خانواده‌های محترم ایشان در کانال بارگذاری و شرکت کنندگان به صورت روزانه پاسخ سوالات را ارسال که با 68 شرکت کننده و نزدیک بر 800 پاسخ ثبت شده در پایان ماه مبارک رمضان به پایان رسید.

برنامه بهار در رمضان ویژه متربیان مقاطع کوچک‌تر مرکز سلاله، برنامه ای با محوریت برنامه ریزی معنوی در ایام تعطیلات عید و ماه مبارک رمضان بود که متربیان با انجام کارهای تدبری  و فعالیت‌های خیرخواهانه، مطالعه و قرائت قرآن، پس از ثبت آن‌ها در جدول مشخص شده علاوه بر رشد و ارتقای فردی، از امتیازات و جوایز ویژه نفرات برتر این طرح بهره‌مند می‌شوند.

دورهمی و محافل قرآنی و دید و بازدیدهای معنوی ایام عید نوروز ، هم چنین مسابقات دعای ابوحمزه ثمالی نیز از دیگر ویژه‌ برنامه های اجرا شده این ماه نورانی و بامعنویت بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *