مراسم معنوی احیاء شب نیمه شعبان با حضور نوجوانان شب زنده‌دار مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز سلاله، این مراسم معنوی از ساعت 11 شب تا ساعت 2 بامداد با حضور نوجوانان خداجو و شب زنده‌دار مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله برگزار شد.

در این مراسم نوجوانان مرکز سلاله شعبه اصفهان در حالی که زمزمه «یارب، یارب» بر لب داشتند برای تعجیل در امر فرج یگانه منجی عالم بشریت دست به دعا برداشتند و به درگاه خدا استغاثه و مناجات کردند.

حجت‌الاسلام امین حقیقت‌‌نژاد، در این مراسم با اشاره به این‌که خیلی از منتظران، امام زمان ارواحنافداه را برای حل مشکلات خودشان می‌خواهند، بیان کرد: یکی از مهمترین دلایلی که اکثر یاران امام زمان ارواحنافداه جوان هستند چیست؟ شاید بشود این‌طور گفت که یکی از دلایل این است که امام زمان ارواحنافداه یک امام جهانی است و جهانی شدن یکی از ویژگی‌های اصلی جوان است. در اصل آن‌ها امام زمان عجل‌الله‌تعالی جهانی را خیلی تحویل نمی‌گیرند و برای مشکلات فردی او را می‌خواهند در صورتی که امام زمان عجل‌الله‌تعالی برای اصلاح جهان  می‌آید. اگر می‌خواهیم منتظری در تراز امام زمان عجل‌الله‌تعالی باشیم باید جهانی فکر کنیم و جهانی عمل کنیم.

وی افزود: از کجا بفهمم که جهانی فکر می‌کنم؟ دقت کن که آیا به فکر حل فقر از جهان هستی. برای  همه فقرای جهان دغدغه داری. اصلاً اسلام یک دین جهانی است از ادعیه این کاملا مشخص است. ما در دعای ماه مبارک رمضان داریم که اللهم اغن کل فقیر. اللهم اشبع کل جائع. این‌ها همه‌اش جهانی است. شهید حاج قاسم سلیمانی یک مرد جهانی است لذا می‌توان گفت که یک منتظر واقعی است. پس بیاییم جهانی فکر کنیم.

مناجات خوانی کربلایی محسن مزروعی و انجام اعمال و خواندن ادعیه‌ای که در شب نیمه شعبان وارد شده است از دیگر برنامه‌های مراسم احیاء شب نیمه شعبان مرکز سلاله شعبه اصفهان بود.

هم‌چنین همزمان با روز ۱۵ شعبان سالروز ولادت منجی عالم بشریت، نوجوانان مرکز سلاله در زیر بارش برف در مسیر خیابان ولی‌عصر(ارواحنافداه) اصفهان با برپایی موکب پذیرایی با پخش دوغ و گوشفیل و برنامه‌های فرهنگی ارادت خودشان را به حضرت ولی عصر (ارواحنافداه) نشان دادند.

هم‌چنین جمعی از نوجوانان مرکز سلاله عصر روز میلاد حضرت مهدی ارواحنافداه در خیابان پروین اصفهان با توزیع کیک و شیرکاکائو از منتظران ظهور امام زمان ارواحنافداه پذیرایی کردند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *