عصر دوشنبه 20 شهریورماه، نشست صمیمی مدیر و جمعی از پرسنل مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله با مدیرعامل بنیاد خیریه راهبری آلاء برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز سلاله، حجت‌الاسلام امین حقیقت‌نژاد، مدیر مرکز سلاله با اشاره به برنامه‌های اجرا شده شعب اصفهان و قم در شهریورماه از جمله جمله اقامه عزاداری حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام و برنامه اردوی جهادی و سفر زیارتی اربعین، به ارائه طرح تحول حضرت محسن بن علی علیهماالسلام مرکز سلاله پرداخت.

حقیقت‌نژاد با تأکید بر اینکه، این طرح کلی در قالب 15 طرح جزیی که با برنامه ریزی و اولوبت بندی این طرح‌ها بعد از جلسات کارشناسی و تخصصی و استخراج این طرح‌ها به اجرا در می آید تا سلاله به همان جایگاه تربیتی که مورد انتظار است برسد، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون 4 طرح آموزش مربیان، طرح‌درس‌های تربیتی، طرح خانواده و طرح استعدادیابی در مراحل آخر طرح ریزی و دو طرح شاخه جوانان و شبکه سازی در دست اقدام است.

وی در ادامه گفت: ما کار را جدی گرفته ایم و امیدواریم با کمک صاحب این مجموعه حضرت زهرا علیهاالسلام این طرح‌ها به مرحله اجرا درآمده و اتفاقات خوبی برای این مجموعه و امر تربیت رقم بخورد.

در ادامه این نشست سعید علی‌خاصی، معاون طرح‌وبرنامه بنیاد آلاه به نظام چهارچوب‌بندی طرح‌ها پرداخت و تصریح کرد: در صورتی این طرح‌ها قابل اجراست و اسم طرح می شود روی آن گذاشت که طبق نظام طرح‌نامه‌نویسی پیش برود و اگر بنا باشد مرکز سلاله به جایگاه الگویی خودش برسد باید پیش نیازهای آن را نیز طی کند که در این زمینه بحث و تبادل نظر شد.

سپس حجت‌الاسلام شیخ علی دیانی، مدیرعامل بنیاد آلاء نکاتی پیرامون «لزوم خروجی برنامه‌های استعدادی و تربیتی»، «اهتمام ویژه به شبکه‌سازی سادات»، «تقویت ویژگی‌های اخلاقی و تهذیبی در کادر و متربیان»، « استخراج شاخص از جمله شاخص نظم. شجاعت و زهد برای متربیان» و «فراهم کردن مقدمات قابل ارائه بودن سلاله به دیگر مجموعه‌های تربیتی و استعدادی» بیان نمود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *