آئین تکریم علیرضا طاووسی، مدیر سابق مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله و حجت‌الاسلام فرشاد توسلی، مدیر سابق مرکز سلاله شعبه اصفهان با حضور حجت‌الاسلام شیخ علی دیانی، مدیرعامل بنیاد خیریه راهبری آلاء برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز سلاله، حجت‌الاسلام شیخ علی دیانی با تأکید بر اینکه جنس کار شما در مرکز سلاله، جنس کار کارمندی نیست، خاطرنشان کرد: این کار شخص خاص خود و عاشق این کار را می خواهد. لذا با خط کشی های کارمندی که به دنبال حضور در ساعاتی مشخص و دریافت میزان مبلغ معینی است تفاوت دارد. پرسنل مرکز سلاله همگی دارای روحیه ای غیرکارمندی بوده و در حال کار و فعالیت برای این مرکز هستند. ما قدردان چنین نیروهایی هستیم.

مدیرعامل بنیاد آلاء در ادامه با تشکر از علیرضا طاووسی، مدیرسابق مرکز سلاله و تقدیر از فعالیت‌های رو به جلوی ایشان، محسن حاج‌کاظمیان را به عنوان مدیر جدید این مرکز معرفی کرد و افزود: ایشان از ابتدا در بنیاد آلاء فعالیت داشته اند و دارای کارنامه مشخص و قوی هستند.

هم‌چنین در این آئین مهدی نفیسی‌مهر از سوی مدیر جدید مرکز سلاله به عنوان سرپرست شعبه اصفهان معرفی و از زحمات حجت‌الاسلام فرشاد توسلی تقدیر شد.

لازم به ذکر است، سعید علی‌خاصی، معاون طرح و برنامه و مهدی ذوالفقاری، معاون اداری، مالی و پشتیبانی بنیاد خیریه راهبری آلاء نیز در این آئین حضور داشتند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *