دبیر جشنواره استعدادی سلاله تلنت با اعلام این خبر، گفت: جشنواره استعدادی سلاله تلنت در ۴ رشته برنامه نویسی، تولیدات رسانه، رباتیک و نانو تکنولوژی در دانشگاه اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز سلاله، مهدی نفیسی‌مهر با تأکید بر جذابیت مسابقه و رقابت برای نسل نوجوان، خاطرنشان کرد: یکی از بسترهایی که متربیان می‌توانند آموخته‌های خود را به نمایش بگذارند، قالب مسابقه و رقابت است.

نفیسی‌مهر ادامه داد: در دومین دوره این جشنواره 9 نفر از متربیان در رشته برنامه نویسی، 9 نفر در رشته تولیدات رسانه، 14 نفر در قالب 4 گروه در رشته رباتیک و 10 نفر در قالب 4 گروه در رشته نانوتکنولوژی از دو شعبه قم و اصفهان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

دبیر جشنواره استعداد سلاله تلنت ادامه داد: دانش آموزان در رشته رباتیک در چهار زیر شاخه طراحی مکانیک، ساعت هوشمند، ربات آتش‌نشان و ایده‌های رباتیکی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

نفیسی‌مهر گفت: دانش آموزان در رشته نانوتکنولوژی، موفق به تولید یک سطح آب‌گریز شدند.

وی تهیه مستند مرکز سلاله و طراحی وب‌سایت مرکز سلاله و وبسایت شخصی را از فعالیت شرکت‌کنندگان در رشته تولیدات رسانه و برنامه‌نویسی برشمرد.

در پایان این جشنواره پس از داوری،  به 20 نفر برتر این مسابقات در هر رشته جوایز نفیسی به همراه تندیس و لوح تقدیر اهدا شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *